Yaşayış Biçimleri


Havaların git gide soğuması ve benim yoğun tempodan dolayı eve,odama seyrek uğrayışlarım ve geldiğimde sadece yatmama neden olan yorgunluğum haliyle değer vermenin ne demek olduğunu bir hayli anladım en ufak ayrıntısıydı bu...
Verdiğim uzun arada bir çok yeni insan keşfettim tanımaya,anlamaya çalıştım..
Onlar gibi olamazdım yetişme şeklim ve kurallarım buna mani olmak için en küçük ve en etkili şeydi. Hayatı sadece 1 günlükmüş gibi yaşamak kimileri için bir felsefe olsada benim için oldukça saçma.. Hayat bir günlükse ya bunca yaptığım şey ? onlar hangi günlerde olan bitenlerdi ? ağladıklarım,güldüklerim,kapislerim,kıskançlıklarım hepsinin aynı günde olması yeterince çelişkili değil mi..
Onlara sorduğumda sabah ağlayıp öğlen güldüm akşam yaklaşıyor ve ben kaprislerimle kıskançlıklarımla elimdeki bedeni keşfediyorum dediler.. Sadece güldüm ve geçtim şuanda yaptığım gibi..
1 saat önce tanıdığım bir bedene sadece ufak bir çekim hissettim diye nasıl dokunablirim ve sonra hiç bir şey olmamış gibi nasıl kıyafetlerimi giyip çıkıp gidebilirim arkamda bıraktığım yüzün hiç mi benim hakkımda endişesi olmayacak.. Hiç mi ufak ve ağır hakaretler etmiycek..
Mesigu'nunda dediği gibi..
Anneme '' Beni saf ama temiz yetiştirdiğin için teşekkür ederim '' ...

Hiç yorum yok: