Bolu.

Yazmayalı bir hayli olmuş.
Burada günler bir başka geçiyor. Güne huzurlu başlıyorsunuz gün içinde sıkıntı basıyor akşam olunca heycan dorukta..
Omzuma geçmiş olsun.. Sebebi malum. Kuzenim..
Len olum gidelim diyemi yapıyosunuz bunları ..
Geçelim lütfen..
Kuzeni evlendirdik. Aman yarabbim o damat ne öyle ya shrek 3!
Kızımız pamuk prenses damadıda cücesi..
Neyse geç bunları.
Çok oynadık düğünde,kınada ee kuzenimiz ya..
Biz oynamayacağız da kimler oynayacak..
Bizde oynadık işte..
Kızı da verdik oda gitti.

Cuma,cumartesi,pazar festival vardı burada
Grup Galata ve daha bir sürü grup sahne aldı.
Ama en çok Galata hoşuma gitti. Niye bilmiyorum. Pop sevmem,grup genel olarak Kenan Doğulu çaldı. Fakat yavrunun elinde ki Telecaster dan atılan sololar bana Popu flan unutturdu aşina bir şekilde dinlledim.
Bu arada seside oldukça güzeldi yavrucağın pek beğendim. Birde saçlar vardı adamda kalçalarına kadar yahu ben uzatamıyorum o kadar sen nasıl uzattım kurban olurum ya..
Öyle işte.
Fotoğraf çekiyorum ara sıra.
Dayımın taekwondo salonunun afiş projesini bizzat üstlenmiş ve başarılı bir şekilde bitirmiş bulunmaktayım.
Şimdi dükkanların camlarında flan asılı biraz bi taraflarım kalktı ..

Bu kadar.
Daha anlatılacak çok şey var ama..
Şimdi çok suskunum..

Hiç yorum yok: