Oha!

Münevver cinayetinin zanlısı Cem G.'nin facebook sayfasının altına yazılmış yorumu itina ile buraya yazıyorum..

'' ayy kısa saç ve uzun sakal bir insana bu kadar mı yakışır janım benim yaaa''

'' ya böle tatlı bi çocuk cinayet işleyebilir mi? Bence uzaylılar yaptı bunu kesinlikle sonrada cemin üstüne attılar hem zaten amerikada uzaylı fosiline rastlanmış! kıyamam buna ben ya bebemm ''

Bunlara ne denir?

Hiçbir şey denmez anacım..
Alınır itinayla bizim eş cinsel deli sapık sekretere bir güzel paket yapılır,yollanır,adrese teslim edilir..

Ps.
Pardon siz gerçek misiniz?

7 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

hahaha böyle insanlar varmı hala kız cadı
O sekreterle beni tanıştır merakta kaldığım kısımlar ve sorular var hadi minik yap bi güzellik :D

silentvocal dedi ki...

Layn bas git ezicem, böcek gibi dolaşma ayamın altında
sapıklıklaırn ve fantzileirn için blogumu kullanma ayıp uleyn anam bacım gardaşım dolanıyo buralarda

Adsız dedi ki...

yuh ya.

şiirler dedi ki...

bunlar gerçek bence. çünkü etrafımda bile gördüm öyle yorumlar. yakalaındığın "yazzııık" diyen kadınlar..

silentvocal dedi ki...

:) face'de gördüm ya..
Emo tipli hatunlar genelde. yada ellerini kollarını daha nereye yerleştiriceklerini bilemeyen,mazmut görünüşlü kontağı açık kalmış insanlar..

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Face'te bende gördüm bak. merve isimli bir hatun vardı sanırım kıyamam diye fotoğrafın altına comment atmış.
Ne denir bebek. mal de geç.

silentvocal dedi ki...

:9 ben diyebilecekleri mi dedim zaten bebek. Daha ne denir. elimi yormaya değmez..