Özlemek

Mesela bu odayı seviyorum, sanırım bana samimi gözüktüğü için, saatlerce bu kutunun içerisinde vakit geçirebiliyorum, tabii sigaram olduğu müddetçe.
Sık,sık yemek yiyorum aç kaldığım pek düşünülemez, öğrenci dediğin makarna yer değil mi? Yok etten aşağıya düşmüyoruz.
Dersler herzaman ki dersler işte, çoğu zaman sıkıcı ve bir o kadar anlamsız zaten neyin anlamı ebediyeti kapsıyor ki düşüncesi içinde bir şekilde devam ediyorum yoluma..
Bazen çok sıkılıyorum.. Uzun,uzun sıkılıyorum hatta keşke evimde olsam diye düşünürken fark ettiğim şey burasıda evim.
Ev dediğin hem ne ki? insan sevdikleriyle olduğunda anlamlı kılınıyor birçok şey. Sevdiklerimden uzakta, sevmeye çalıştıklarımın yanındayım şimdi..
Aklım karışık değil artık, en azından ne istediğimi biliyorum duygusal enkazların altında mantığımla arama kurtarma çalışmaları yapıyorum..
Sevgi paylaşıldıkça büyürmüş ya; ona bunu bir türlü anlatamıyorum.
Olsun, Adam'ı seviyorum..
Havalar bugünlerde hep güneşli, bana mı inat, vizelere mi kapak bir türlü anlayamıyorum.
Sınavlarım var, özlemlerim dolu dizgin, yapmak isteyipte söyleyemediğim daha bir sürü şey duruyor başucumda.
Özetle çalışmaya çalışıyoruz topluca, çoğu zaman telefonda anlatıyoruz birbirmize formülleri, Demir'in kamu tarifesi sağolsun işimize az yaramıyor değil..
Sıkıcı günler, geçiyor,geçecek,geçmeli.
Şimdilik birbirimizi kırsakta çoğu zaman hala anlaşabildiğimizi varsayıyorum ben..
Dilerim ki aynı düşüncelerde oluruz.

p.s;
özlemek gibisi yok ki..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemek,
yaninda olmadigin her dakika, yillar boyunca göremesen de özlemek.. yaninda olabilmek icin göze alsan da mesafeleri, özlemeye mecbur birakilmak. gitmek, yine yeniden gitmek.. gittigi yerde daha fazla özlemek, ama hatirlatmamak kendini.. ne kadar basarabilirse.. mutlu yarinlar..

silentvocal dedi ki...

o kadar şahane bir his ki; neredeyse kırıyor insanın kalbini.