Eğreti plak..

Saatlerce kapalı kalan trafik yolları gibiydik sen ve biz..
Haritalar açılıyordu önümüze,ağzı bozuk bir ifadeyle.
Ve içimizdeki yollarda fahişeler iş tutuyordu,güneşin batımından hemen sonra karşına çıkabilecek en kestirme otoban kenarlarında..
Kendime A,B,C'li şehir isimleri vererek denklemler kuruyorum,ben sana varıncaya kadar sen hangi şehirde olursun diye,fazla meraktan kediler ölürmüş ama şanslıyım ben.. Daha iki ayak devrimini henüz bitirmek üzereyken..
Otobüsü hiç gelmeyen durakta ki en son yolcuydum,yüzümde bir beklenti sadeliği,damağım kuru,boğazımda en son kalınan otel odasından arda kalan bir yığın cümle..
En son nerede bitirmiştik tükenmez kalemin tükenen mürekkebini,kapıda alınmayı bekleyen çöp misali bozulan senli,benli geçmiş zaman eklerini hangi cümlede bastıra,bastıra vurgulamıştık..
Bilmiyorum..
Balık gibi çırpınıyorum avuçlarımda ki su birikintilerinde,sonra küçük bir çocuk olup acıyorum kendime,atıyorum avuçlarımda ki suyla birlikte kendimi kurumuş bir nehire..
Güneş doğuyor,içimizde ki fahişelerde bir telaş. Koşturuyorlar rüzgar vurdukça yüzüme ve gülümsüyorum topukları kırılırken incilen narin bileklerine,giyilen kırmızısı solmuş siyah elbiseye..
Odam aydınlanıyor geceden bırakılan herşey yerli yerinde,hiç ait değillermiş gibi eğreti dizilimlerinde..
Ben uykuya dalarken sen pkabnı açıyorsun,aralarında çalmak için seçim yapamadığın plaklarını bir kez daha temizleyerek,şimdi bize ait olmayan bir pkapda çalan eğreti bir plak gibi..

Lütfen kendini de düşün..
Yalnızlık çok sıkıcı..

P.s..
''Sana kaşrı bir şey hissetmiyorum artık ''
Bunuda geçelim lütfen..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

peki ya o kişi aslında şuan yanlız kalmışsa ve küçük deniz kızının karadaki çırpınması sona erip okyanusun yolunu bulduğunda onun yanında olmak istiyorsa... ve bunların gerçekleşmesi için ona yardım etmek istiyorsa...
P.s..
küçük deniz kızı ona acıdığı için tırnak içindeki sözü söylediyse yanlış yapmış ama yok gerçekten bunlar saf gerçeklersede ... bi süre yanlız kalıp bunun kararını versin bakalım küçük deniz kızı...

silentvocal dedi ki...

Sen benim herşeyim(-din..)..
Gönlünce olsun herşeyin..
Küçük deniz kızı..
Kocaman bir denizde..
Uslan denizim..

Adsız dedi ki...

keşke öyle kalabilseydim.geçmişteki bazı şeyleri unutturamadım demekki sana ama o hataları kasten bilinçli seni üzmek için yapmadım.beni birazcık tanıdıysan buna inanıyorsundur.küçük deniz kızı bu minik prens deniz uslanana kadar ve senin gerçekten mutlu olduğunu öğrenene kadar seni yanlız bırakmicak ve kimbilir belki daha sonrasındada...kendini yanlız hissetme küçük deniz kızı...

Adsız dedi ki...

ve bunu sende biliosnki prensin hissettikleri kolay bi şekilde değişebilcek cinsten değil :) daha önce hiç başaramadı bunu (bunu yayınlamana gerek yok :) )

silentvocal dedi ki...

Elimden gelenin daha fazlasını yapmaya çalıştım yapamadım..
Farkına vardım.. Aslında şu zamanda ne bens ana nede ben kendime aitim..
Sadece biraz nefes istiyorum..

Adsız dedi ki...

bu sabah kutsal damacanayı izledim.süpürge sahnesini geldiğinde aklıma direk sen geldin =) anlatırken ne çok gülmüştün =)

silentvocal dedi ki...

benimde aklıma bir şarkı geldi bu sabah..
Günler dayanılmaz oldu.. Senden uzak olunca.. Şarkılar bir mahsun.. Onlar bile ağladılar bu sabah..
Tam emin değilim böylemiydi sözleri değilmiydi..
Sadece ne çok saçmalamışlar zamanında..

Adsız dedi ki...

*gözlerim dolu dolu oluyor bilinmez niye*
öyle deme ya mfö dediyse bu sözleri vardır bir bildiği :)