Derin darbe!

bacaklarım ağrıyor.
Ölüyorum hatta ağrıdan,çok acıyor be kuzum..
İnsan insana bunu yaparmı ki ? Garezde ki o neydüğü belirsiz kız gibi yürüyorum ay birde komik..
Adı neydi o adamın unuttum.. Onun yüzünden bu ağrılar..
Çok yanlış anlaşılmaya müsait bir yazı oldu baştan sona farkındayım ya sadece antreman yada kısmen ceza yüzünden bu ağrılar..
Bizde yamuk olmaz! höyt..
Sıkıldım ya... Hani çıksak şöyle,arada bir görüşsek ya biz seninle yine..

Ps..
Geçici bir süreliğine bağcıklarımı bağlayabilecek ve çözebilecek insan yavrusu aranıyor..
Malum öğrencyiz,fiyatta anlaşırsak neden olmasın?
tamam,tamam sustum ben..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ananenin yada babanenin eteklerinden yada şalvarlarından birini giy kimse bişicik anlamaz kız :))))))

silentvocal dedi ki...

sünnet cocuumuyum len ben :D

Adsız dedi ki...

görüşelimde hiç müsait olmuosnki =)

Adsız dedi ki...

:DDD bombasın yene