Simya..



Gökkuşağının yedi renginden birinde saklı şimdi aşk,
Şüphenin beslediği ihtiyaçların büyüttüğü bir girdapda gizli.
Sessizce büyüyor bizimle,biz büyüdükçe ..
Şizofren bir meleğin sürekli gülücük saçması gibi,
biraz mesnevi,biraz senli benli
Çoğu zamansa.. di'li geçmiş zaman da gizli.
Bardağın mavi tarafından bakmak, görmek gibi
Her şey anlık bir simyayla masmavi,
Her şeye rağmen;
Dudaklarıysa hala gri..
Sözleri eflatun kokuyor sanki,her rengi çalınmış bir resim gibi,
Sana ait olmayan bir masalın ana karakteri olmak,
Üçüncü kişiler kokan bir parfümü üzerine sıkmak belki..
Ya da ikinci ele çıkartılmış tüm güzel anıları satın almak,
Sana aitmiş gibi eski bir sandıkta saklamaktı aşk..
Bildiğim tüm güzel cümleleri gizlice avucuma yazıp,
Yanlışlıkla yıkamak.
.



Ps.


Bir dostun ısrarcı tavrı sonucunda çıktı ortaya, yoksa bunalımlarda değilim gayet relax gayet keyifliyim biraz popişim acıyor ama idare ederim..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Adsız dedi ki...

Bence sen hep şiir yaz be minik yada sen al bunları git beste yap süpersonik sesinle söyle ölsün bitsin millet manita yaparız :))))))))

şiirler dedi ki...

zaman hataları ve biraz zorlamış cümleler hissetse de, senin şiir de yazabildiğini düşünmemi sağlayan 2. şiir.

silentvocal dedi ki...

ben şiir yazamam sadece yazı yazabildiğimide idda edememm karalıyorum sadece :) tşk ederm senden bunları duymak güzel ama ben yazamam :)

Adsız dedi ki...

Sende yazamam diyorsan ben elime kalem almıyım gız gitar çal bana şarkı söyle özledim geçen çaldığın şarkının adı neydi vallahi bayıldım ya hatta bir kaç kayıt at bana dinliyim özlediğimde gız seni benim kuzene alalım kaçırmayalım :))))))))))

silentvocal dedi ki...

:)yok öyle bir şeydi şarkının adı :)

Adsız dedi ki...

Fıstık şu bestelerini at 50sinide istiyorum :))))))

hele bak hala aklımda

Bir gün gideceksen eğer
öldür öyle git
görmeyeyim yokluğunu
ne yapar bu gönül senden sonra
bu kadar sana alışınca
doğarmı güneş sensiz sabahlaraaaaaaaaa


vay be vay anam vay vay :)))))))
bu şarkını istiyorum okullarda mokullarda çalmasını biliyosun hadee bakaam :)))