Ölerem biterem yalaram yutaram

haha..
hayatımda ilk defa böyle bir teklif şekli duyuyorum..


X - Karnım aç, sence ne yiyebilirim?
S - Ne bileyim.. Pizza flan ye..
X - İyi ama tek başıma bitiremem ki hepsini?
S - ??.. bir arkadaşınla git o zaman biter..
X - Arkadaşlarımla birlikte gidersem o zaman da aç kalırım.. Bana kalmaz..
S - O zaman iki tane söylersin
X - Doğru.. Anca.
S - hıı..
X - Sen pizzayı severmisin??
S - Hö?
X - işte belki hani?


Ps..
Şimdi bana '' şişko patates yarım kilo domates '' mi demek istedi yoksa '' ölürüm biterim yerim yutarım ne olur birlikte gidelim sabahtan beri teklif etmeye çalışıyorum benimle yemek ye'' mi demek istedi kavrayamadım
Sonuçmu ? aman canım ne münasebet.
Hem babannem börek yapmıştı zaten..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

babanenden kaçta aliim seni vişneli pasta yemeye gidelim prensesm =)

D!mple Rock dedi ki...

özlemişim cimcime seni.

Adsız dedi ki...

dışı buz içi balım nerdesin?