sen ben o bu şu .. ŞuBuO!

Oda yandı ,oda yandı..
Odanın içinde ODa yandı..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Önce okudum hüzünlendim sonra okudum gülme isteği duydum sonra heycanladım sonra resimlerine baktım allah aşkına nesin sen kimsin? yerde yaşar ne yer içersin?

Adsız dedi ki...

kardeş şöyle yalaka yalaka yorumlar yapma ya uza bi s*çma içine yazılanların .
Sarı güzel olmuş la bak bu :)

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Adsız'a cevaplar:

Soru: Sen kimsin?
Cevap: Ufak bir kurbağa(cık)

Soru:Yerde Yaşar?
Cevap:Sen söylemişsin. Yerde yaşar işte :)

Soru:Ne yer, İçersin?
Cevap: Çok sigara içer bir de süt içer. Ne bulursa onu yer.

*
Tüm soru ve görüşleriniz için silent yaz 7642 ye gönder cevaplar anında cebinize gelsin

*
Silent yaz 3639'a gönder şu an çalan // Anası da çıktı ‘Kızım evde yok’ dedi vay vay. ‘İnanmazsan çık da dama bak’ dedi vay vay; Armut dalda kız balkonda sallanır vay vay. Şeker yemiş yanakları ballanır! vay vay// şarkısı cebine gelsin.


- Bu servisin kullanım ücreti Avea, Turkcell ve Vodafone için ücretsizdir (2009'a kadar)

şiirler dedi ki...

bastın mı deklanşöre?

silentvocal dedi ki...

Sinocum :D Açıklama güzel olmuş çok sigara içer bide süt ne bulursa yer en çok burasını sevdim :D demek ufak bir kurbağa(cık) vallahi bravo :D
Melodide güzelmiş.. Gerçek sesse indirelim

silentvocal dedi ki...

basamadım denklanşöre güzellik göremiyorum ya o bakımdan :)

Adsız dedi ki...

Sigarayı bırakta süt iç vatana millete hayrın dokunsun gız

silentvocal dedi ki...

Niye vatanın milletin süt annesimi olcam

Adsız dedi ki...

terbiyesiz :))

silentvocal dedi ki...

Kim ben_? haşaa...aa çok ayıp hiç yakıştıramadım