Geleceğe Dair Ne Varsa..

Kelebek kozayı bilmez ya.. Gerçekten bilmez..
Çıktığı anda kozadan bitmiştir onun için koza keyfi unutur kimdir nereden gelmiştir ne emeklerle örülmüştür daha ufacık bir tırtıl iken o koza..
Belki bizde değer bilmeyenlerdenizdir..
Kozadan çıktıktan sonra kozayı bilmeyen küçük renkleriyle meşrep kelebeklerdenizdir..
Kim bilir,belkide en bencilleri bizizdir..
Pek yorum kabiliyetim yok bu konuda,sallayabilirim anca dinlemek isterseniz.. Sayfalarca,saatlerce,satırlarca saçmalayabilirim size..
Sadece anlatmak istediklerim var..
Ona,bana,sana,bize dair bir şeyler adına..
Bencillik dedim de..
Bir insana yüz çevirmenin bencilliğini bir defa yaşadım aslında. Ben yaptım . Bilerek,düşünerek,kendimi haklı kılarak yaptım.
Vicdan azabı duydum elbette ama dedim ya sonunda hep kendimi haklı çıkardım..
Bunu bir kez daha yapamazdım..
Gerçekten..
Bu burnumdaki sızıyı bir kez daha dinleyemezdim,kedi yavrularını severek sevap işliyorum ayağına kendimi rahatlatamazdım.
Biliyorum bunu sana ben asla anlatamazdım,sende haklıydın,haklıydın elbet..
Hayat kısır bir döngü çıkmazlar dolu insanlar ve biz..
Bencildik birbirimize karşı,bencildik kozamızı bilmemekte..
Şimdi tüm iyi dileklerimi sana ithaf ediyorum ..
Şimdi hissettiğim müziği gerçekten çalmak istiyorum..
Şimdi hayatın o en can alıcı karesini ölümsüzleştirmek istiyorum..

Zaten birbirmize ayak bağıydık be bal..
Korkma,biraz burnumuz sızlar ağlamaktan sonra geçer gider işte..
Hayat bu.. Unutma bu turnike hep aynı yönde..

Atlatmak için çingene olmak lazım bu devirde..

Playist ; Collide..

....
'' seviyormusun aşk? ''
'' Bu gönül adam olmaz be bal.. Benden adam olmaz.. ''



Hiç yorum yok: