Tavla..

Bay fotoğrafçıyla bir daha tavla oynamama sözü verdim içimden..
Bazı şeyler pahalıya patlıyor insana ( ouu... )



Seninle şöyle karşılıklı kahve eşliğinde oynayamadık ya..
Yada beytisine..
Onamı yansam bunamı yansam..

Sigaraya yeniden başladım.
Evet ben sözlerimi böyle anlarda tutamıyorum işte...

Kendime küfür edeceğim ama..
Kıyamıyorum lan aileme..

2 gün oldu daha hiç bir şey yemeyeli,sadece sigara ve kahve..
İştahım yok tokluk hissediyorum zaten. Yavrum Seval bu gün ne kadar uğraştı bir lokma olsun yedirebilmek için parası olmadığı halde canım benim..

Erdal bir şarkı çalmamı istedi o şarkıda takıldı dilime, kaç saattir söylüyorum bilmiyorum..

Yaşar Kurt - Alışamadım..

1 yorum:

şiirler dedi ki...

şarkı diline takılmış, takılmış da, duyamadıktan sonra istemek neye yarar :)