Şırfıntı.

Bugün ilk defa sinirlerime hakim oldum çok hayretler içerisindeyim sayın doktor çok..
Konu şu efem;
Hastahaneye gitmem nedeni ile derse 4 ders geç kaldım olsun geç olsun güç olmasın mantığı ile girdim derse.
Yerimde bir hatun,neyse dedim kalkar herhalde bekle bekle bekle dersler geçiyor gidiyor en arkadayım koca sınıf hiç bir şey anlamıyorum dersten,körüm birazda göremiyorum ki..
Dedim kalk Silent git güzel,güzel hatuna söyle derdini kalksın yerinden..
Gittim mi?gittim efem..

''Ya kusura bakma arkadan göremiyorum da yerimden artık kalkabilir misin?''
Yanıt;
Hatun bir kere yüzüme baktı beni şöyle baştan aşağıya bir süzdü hiç cevap verme tenezzülünde bulunmadan kafayı çevirdi dergilerini karıştırmaya devam etti..

Ben?Peki ya ben ne yaptım?
Mal gibi dikildim biraz tabi aklımda binbir plan, diyorum tut saçından kır ağzını yüzünü sonra diyorum hayır sen bir hanımefendisin yapma etme geç bırak bugün böyle ziyan olsun içimde ki şeytan hala devam ediyor planlarına ya delimisin bir şırfıntı yüzünden neden ziyan edeceksin gününü vur bir tane vs vs vs..

Ama yapmadım ellerimi masada iki şıkırdattım peki dedim yarın görüşürüz edalarıyla hanım efendi gibi geçtim en arkaya gün boyunca gözlerimle kızı lime lime ettim..

Şimdi..
Kendimi öncelikle bu hanım efendi davranışımdan ötürü tebrik edip önümde saygı ile eğilip kucak dolusu öpücükler gönderiyorum,
ikincisi ise bu gece erkenden yatıp yarın sabahın köründe kendi sıramı kapmak için yola çıkacağım..
He baktım yine benim yerime; Bu sefer içimde ki faşist Silent'a hay hay deyip emirlerine uyacağım..

Ne yapalım..
Ne demiş atalarımız;
'' Laftan anlamayanın hakkı kötektir ''

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Dur bezbol sopalarımızı alıp gelelim biz yarın :D

silentvocal dedi ki...

of gerek yok sopaya taşa bileğimin hakkıyla savaşacağım uleynnnn :D

ske dedi ki...

zuha dayak yiyecen :p

silentvocal dedi ki...

hadi ordan pis seni sen nerde gördün bu dediğini :P
Tabi istisnala kaideyi bozmaz orası ayrı :D

nathan scoot dedi ki...

kavga iyi birşey değildir tecrübeme dayanarak söylemek zorundayım

eh kız yorulana kadar konuşmayı dene:)




saygılar...

silentvocal dedi ki...

O kadar nasıl konuşayım benimde bir pil seviyem var ben yoruluyorum o beni tınlamıyor yoldum saçını başını aklı başına geldi :D