Anneme..

Dünyanın en mükemmel ailesine sahibim ben..
Çok şanslıyım doğuştan gelen bir şey bu..
Ama annemin yeri her zaman bir başka bende bazen ne kadar belli edemesem de paylaşamayacağım tek şeydir annem..
Anne karnında oluşumumdan itibaren sıkıntılı bir çocukmuşum ben.. Daha doğmadan önce çektirmişim sancılarla var oluşumun acısını..
Annem hiç tereddüt etmeden sahiplenmiş o anda bana,sancılarıma..
Daha o zamanlar belliymiş ne zorluklar çıkartacağım..
Göğüs germiş tüm acılara annem sebepsiz benimsemiş beni..
Elbette her anne benimser yavrusunu kanından canından olan bir parçayı..
Anneme aitim ben.. Her parçam,her zerrem...
Çirkin bir bebekmişim şimdi güzel olduğuma bakılmasın.. Gerçekten çirkinmişim hatta ebem bile buruşturmuş suratını kucağına alırken beni..
Annem sevmiş yine o koca kafamı pörtlek gözlerimi..
Dünyanın en itici bebeğiyken,kuzguna yavrusu şahin gelirmiş misali..
İlerledi zaman..
Yapamadığım noktalarda annem destekledi beni,o inandı o güvendi..
Herkes arkamdan konuşurken yine o korudu beni..
Ve bugünlerdeyim..
Başarım,müziğim.kendime güvenim.tarzım..
Herşey anneme ait aslında. O destekledi o verdi güveni..
Ne kadar teşekkür etsem azdır ki bu kadar zahmet karşılığında etmek lafı edilemeyecek kadar yetersiz bir sözcük..

Doğum günün kutlu olsun annem..
Sana sonsuz derecede minnettarım her daim yanımda olduğun ve olacağını gösterdiğin için..
Biliyorum dünyanın en berbat insanı olsamda yine seveceksin beni..
Benim sevdiğim gibi..
Nice yıllara..
Birlikte bir ömür nice yıllara..
Huzurun,sağlığın,mutluluğun bizim yanımızda olması dileği ile..
İyiki doğdun,iyiki doğurdun..

Seni çok seven kızın...

P.s

Annem 42 yaşına gelse de 30luk hatunlara taş çıkartır bu bir gerçek :)
Yanımda ablam gibi durmasına bazen kızsam da bir kızın sahip olacağı en güzel şey bu tabi şımartmamak lazım :)

Silent..

24,12,09...

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

nice yıllar senin gibi bir kız doğurmuş ve elleri öpülesi olan annene :) güzel bir kutlama :)