Gözlerinden Öperim..

Yürüyorum yolumdasın..
Aklımdasın,fikrimdesin,içimdesin..
Ben bunun için kızamıyorum kendime,
sızlıyorum,özlüyorum arıyorum seni..
Her günüm böyle geçiyor neredeyse,
her nerdeysen;
gözlerinden öperim..
Görüyorum kumsaldasın,
gün batıyor usul usul o yüzden ordasın..
Uzakta gemilerle oyunlar oynuyorsun..
Orda olmak isteyince beni hatırlıyor;
korkuyorsun.
Ben uyanıyorum,
ben rüyamda bile seni özlüyorum..

Çok uzak şehirlerden yazıyorum şimdi sana,
masa başında;buruşmuş kelimeler ve yazılmaya hasret kağıtlarla..
Bu sana son yazım,
son kez seslenişim,son serzenişim.
Usul,usul çekiyorum kollarımı şimdi uyuyakalmış başının altından.
Bir veda değil bir merhaba aslında.
Senin çoktan demen gereken bir merhaba,hayata,onlara,karşı koyduklarına..
Duymuyorum..
Nerelerdesin,ne yapıyorsun,bilmiyorum..
Araştırmıyor,kurcalamıyor kendi haline bırakıyorum.
Belki üzülüyorsundur diye kızıyorum kendime,ardından gülümsüyorum yine,
sonra dalıyor aklım yine başka şeylere..
Deniz hala vuruyor kıyılara,sen uyusanda, uyanık kalsanda..
Rüzgar esiyor yine çok kızsanda, umarsızca oda benim gibi hala.
An geliyor merak ediyor bakıyorum ardıma,
hala kalmış mı diye geriye bir kaç parça
bulamıyorum...
Yoksa bulmak mı istemiyorum bilemiyorum,
öyle utanç içindeyim ki kendime bile itiraf edemiyorum..
Mahsunlaşıyorum,
dudaklarımda çok bilindik bir şarkıyla yürüyorum.
Hiç durmadan,yorulmadan,sonu olmadan,
yürüyorum bütün yollar sana varacakmış gibi..
Martıları özlüyorum,
birde simit satan küçük çocukları..
Burnum akıyor bazen,hastayım aslında yine ben,
Dikkat etmiyor,beceremiyor, huysuzlaşıyorum..
Öyle meşgulum ki, kendime bile bakamıyorum..
Zaman geçiyor aslında inan bana hiç durmuyor,
insanlar gibi geçiyor zaman sana,bana aldırmadan,
sokakta yürüyen insanlar gibi hiç hatırlamadan,
sen olsanda,olmasanda geçiyor durmadan,
öyleyse artık durduramam..
Çok uzak şehirlerden yazımı bitiriyorum şimdi sana,
terk edilmiş kelimelerin ardında,
bir sığıntı gibi ucuz bir veda.
Ses tonum titriyor,hava aydınlanıyor yine.
Onaltı sayıyor göğsüm onyediden geriye,
sonuç olarak ben yine;
sen,
her nerdeysen;
gözlerinden öperim..

Hiç yorum yok: