Biz.

- ben kilomu aldım demir?
- yok ya fazla incesin.
- ne bu şimdi hakaretmi?
- hayır yani almadın zayıfsın
- ama 2 kilo almışım?
- iyi olmuş yakışmış
- yani fark ettin ama söylemiyodun öylemi?
- ya sen söyleyince öyle dedim
- o zaman yakışıp yakışmadığınıda bilmiyosun sırf geçiştirmek için sallıyosun
- ya ne alakası var almamışsın işte
- yalanmı söyliycem sana almışım işte
- ya manyakmısın sen takıntılımısın
- terbiyesizleşme çarparım ağzına
- gel yemek yiyelim
- demir kilo aldım diyorum!
- tamam işte almışsın zaten artık yesende yemesende fark etmez o yüzden yiyelim
- pastada yermiyiz üstüne?
- olur,olur hadi gel

p.s;
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu arkadaş..

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Allah arkadaşına kolaylık versin peygamber sabırlı çocukmuş :D senin gibi cadıyla uğraşmak kolay değil :D

silentvocal dedi ki...

hadi ordan :D boşunamı demişler iyi günde kötü günde arkadaşlık diye :D