Rengim..

Birine canm demek,yeniden,içten,samimi..
Zaman herşeyi çözer demiştik,onu bana getirdi,sarıp sarmalasın yarama kabuk bağlasın diye mi?
Çok sevmem için mi..
'dünya yansın koyverdim,bana biraz renk ver..'
Bazen düşündüğüm anlar oluyor, öyle inanıyorum ki ona, iyi ki bu olanlar başıma gelmişte böyle bir adamı tanıdım diyorum artık hiçbirşey acımıyor, acıyan tüm yerleri o parmaklarıyla bastırıp gülümsüyor ilk defa birinin gözlerinde görebiliyorum bunu fırsatçılık yok,bencillik yok,biz varız..
Öyle sabırsız ki, gelmek için davet bekliyor gel dediğim anda gülümseyerek yoldayım diyor..
'aç kapıyı ne olur dışarıda kaldım, çok üşüdüm sıcağına bel bağladım..'
Konuştukça sevdiğimi,geldikçe sevildiğimi hissediyorum,özel hissettiriyor, ne çok hasretmişim buna, canım diyor,benay diyor,sen diyor,biz diyor..
Eskiyi konuşuyoruz hiç çekinmeden,geleceği anlatıyor terreddüt etmeden..
'en başından biliyordum adalet vardı,hiç kimse duymasa bir duyan vardı..'
Sevgi paylaştıkça büyür,inançlar yeniden filizlenir konuşmaların şafağında, anlamlar çoğullaşır cümlelerde, ne olur bozulmasın artık..
Dürüst geldik birbirimize biz, kötü zamanlardan pay çıkartıp ömür bitçik bize, biz olmaya karar verdik, isimlerimizi ard arda telafuz edip cümle kurduk, o bana şarkılar yazdı biz yatağın üzerinde oturup beraber söyledik, o saçlarıma dokundu ben gülümsedim,giderken saçımdan biraz kesti,öptü,cüzdanına koydu..
Kavga ettik..
Bağırdık..
Sustuk..
Koştuk,sarıldık..
Gururu bıraktık biz,sevmeye adapte olup birbirimize yöneldik..
Biliyorum ki en iyi ilacım,en iyi sırdaşım,en yakın arkadaşım tek bir isimde şimdi..
Omzumda ki martıya ismini verdim,
benim yerime o öptü..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hep çok mutlu ol..

silentvocal dedi ki...

ol demekle olunmuyor işte

Adsız dedi ki...

ama olmak zorundasın hem bak bi fırsatında varmış.. belki yine kızcaksın bunu söylediğim için ama hoşcakal.. adsız

silentvocal dedi ki...

fırsatları tehtite çevirmek yapabildiğim en güzel iştir ve sen bunu biliyorsun.