Tanımadan.

Sabah,sabah ne kadar sinirlendiğimi anlatamam.
Aslında sinir değil de bu, ne bileyim..
İnsanların önyargıları beni hasta ediyor, bunaltıyor, ister istemez üzüyor..
Şımarıklığa tahammülüm asla yok, hani birini hiç tanımaz ama ardından-arkasından ahkam keser,atıp tutarsın ya bana göre bu şımarıklıktır başka bir açıklaması yok..
Küçüklüğümde abimi kıskanırdım mesela, kız arkadaşlarından nefret eder, sadece bana odaklansın ister, şımarıklık yapardım büyüdükten sonra fark ettim bunun ne kadar saçma bir duygu olduğunu, benim birinden hoşlanmam ne kadar doğalsa onunkinin de o derece doğal bir hak olduğunu..
İnsanın çevresinde ki olumsuz düşünceler insanı etkiler, sakınır-saklar hale gelirsin belki anlatmak istediklerin olur ama aile önyargıları yüzünden bundan hiç bahsetmezsin..
Üzücü bir durumdur bu kişi için fakat önyargıları yayan kişi için hiç sorun değildir bu,umurunda değildir, ve gün gelipde karşıda ki insanın bunu öğreneceğinden habersizdir..( hoş o kişi karşıdakinin bunu öğrendiğini anladığında da tepkisi belli olur 'oh iyi olmuş' ' ahaha baksana ne kadar alınmış,yazıık' ' aman banane ya çokta umurumda sanki' gibi.. )
Allah var ki ailem tarafından bu tür konularda gerek annem olsun gerekse babam gayet iyi yetiştirildiğimi düşünüyorum, insanları tanıdıktan sonra bir kanıya varıyor, tanımadan etmeden kimsenin arkasından ukalaca konuşmuyorum, terbiyesiz değilim çok şükür..

İnsanlar kötü düşüncelerinin evrende dönüp dolaşıp yine kendi başuçlarına konacaklarını bilselerdi eminim ki asla ağızlarını açmazlardı.

p.s;
Hakkımda kim ne düşünüyorsa dilerim ki Allah ona bin katını nasip etsin..
İyi veya kötü siz karar verin.

5 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

ne oldu sana küçük kız, kim önyargılı davranmış senin hakkında tanımadan? Hoş öyle birşey varsa eğer tanısa seni emin ol utanırdı cümlelerinden

silentvocal dedi ki...

:) Sorun değil ki benim için.. Sadece etkilendim biraz.. 'Gıcık kız' olarak nitelendirilmişim bugüne kadar kime ne gıcıklığım olduysa artık bilmiyorum.

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Canım, insanlar daima birilerini eleştirir bu dünyanın unutulmaz ve es geçilmez bir gerçeğidir ama bu tür eleştirilere bu tür çocukça yaklaşımlara kulak asmayacak kadar büyüdün değilmi? Ne demişler sana taş atana sen çiçek atki utansınlar şayet aklı başında olgun insanlarsa boşver güzelimde kim yazmış bu saçma hitabı, 15 yaşındaki kız çocuğu konuşması gibi olmuş :)

silentvocal dedi ki...

:) boşver, keyfim yerinde olsaydı bana taş atanın kafasını kırarım derdim ama pek keyifli değilim. hakkımda kim ne düşünüyorsa allah daha büyüklerini ona nasip etsin.

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Çok sağlam bir beddua oldu bu karşıdaki için, takma canım kimseyi, kişi karakterini düşünceleriyle belli eder.