Bemiks-bimeks?!

Saçlarım için güzel bir formül buluyorum, elimde bütün malzemeler mevcut fakat tek eksik olan eczaneden alınması gereken saç güçlendirici ampul.
Eczaneye gidiyorum ama ampulün ismi bir türlü aklıma gelmiyor ve;

- Pardon bimeks miydi neydi öyle bir ampul varmış alabilir miyim.
Eczacı bütün havasıyla;
- Haha. Bimeks ampul yok bizde bemiks var zaten tek bir ampul var oda bemiks istersen bemiks verelim.

bozulmakdan ziyade kızıyorum,kızıyorum tezgahın arkasına atlayıp elime saçını dolayıp kafasına o ampule ihtiyaç duyana kadar vurmak istiyorum ve;

- Her ne haltsa işte ! diye gerginliğimi belirtiyorum sinirlendiğimi fark edip elime doğru uzatıyor..
Hayatının hatasını yaptın kuzum diyorum gün gelir devran döner ben sabırla beklerim sana o lafları yedirmek için.
O günden sonra ne zaman görsem onu eli ayağına dolaşıp ondan birşey almamam için köşe bucak kaçıyor..

p.s;
gel,gel,gel güzelim gel hiç acımıycak.

Hiç yorum yok: