Ne bileyim.

Durup,sorup,koşturup uymaz mı bana hiç bu boşluk, sözde zekiyim,
Ne bileyim..
Bir gelip bir gittiyse,kafama hele estiyse;
değme halime..
Bazı geceler kabuslar görmekteyim,güneşe doğru koşmaya niyetliyim,
sadece sözdeyim.
Cümleleri dokundurup sonra kaçıp saklanıp,yok olup,
yerdeyim,uçamadım dipteyim.
Kendi kendime iddaya girip hem kazanıp hem yenilip;
ne yerdeyim ne gökteyim, nerdeyim.
Aklımda savaşlar varsa, politikalarım hem kendi zararımaysa,
aslında bir karelik işim kaldıysa,
korkma birşey olmazmış bana..
Uçaklar hala düşüyorsa, baykuş kral çoktan kaçtıysa,
kalelerimi yıkıp bana savaş açtıysa,
yenilmez miyim,ne bileyim.
Senin ki kurşun geçirmez yalnızlıksa benimkine göre daha dayanıklıysa;
gözyaşların bana değer de acıtırsa,
acımaz ki mabedim.
Aklımı yitirmemden korkup sustuysan, hem mağdur hem zanlıysan,
korkma zaten deliyim, 1-0 öndeyim.
Ağır kelimeleri sustuysam, iltifatları kustuysam,
inanma böyleyim, bir güler bin giderim.
Masum rolü yaptıysam aslında şehri ben yaktıysam,
çok gencim diye az yattıysam,
inanma suçlusu benim,kaçmış ruhum neyleyim.
Dönüp,dönüp sana taktıysam,seçenek yok gibi hem tek şıklı sormuşsam,
kızma var seçeneklerim,kendimi böler sana eklerim.
Gidiyorum diyerek köşeden saptıysam, hayatı iki zara tavladıysam,
kaçma beraber deneyelim, hep yek olmaz düşeşi bekleyelim..
Ne bileyim..

Hiç yorum yok: