:) en sevdiklerim..

Günde yaklaşık 2 yada 3 saat gördüğüm en çok sevdiğim kişiler..
Benim için artık sadece isim taşıyan kişiler..
En çok sevdiklerim..
Büyüdüm.. ve zaman kavramım ben büyüdükçe azaldı.. Eskiden çok eskiden hiç yanımdan ayrılmayan kişiler şimdi ihtiyacım oldğunda parayı vitrinin önüne yada odamdaki sehpanın üstüne bırakan kişiler.. Benimde buna alışmışlığım ve doyumsuzluğum yüzlerini unuttuğum kişiler.. Uzun mesailer kısa birlikte geçirilen zaman dilimleri.. Hatta haftada 3 kez hiç görmediğim kişiler..
Büyüdüm fark ettilermi ? Büyüdükçe patatez yemeğinden etten nefret ettiğimi bilmeyip yada bilmeye fırsat bulamayıp birlikte geçiriceğimiz gün adına plan yapan kişiler..
'' mangal yaparız hatta.. '' cümlesi.. Halbu ki ben nefret ederim..
Senin SInıfın üst kattaydı değilmi ? soğuk olur bu mevsimde.. Alt kattaki sınıfta okuduğumu bilmeyen kişiler..
Ya sen mühendis ol.. diyip eşit ağırlık bölümünde okuduğumu bilmeyen kişiler...
Matematik sınavın ne oldu ? diyip o sınavdan çoktan geçtiğimi bilmeyen kişiler..
Ya Noldu grup işi ? sahne alıcaktınız ? diyip grubun çoktan dağıldığını bilmeyen kişiler..
Ama en çok sevdiklerim.. Ben haber verirsem biliyorlar.. söylemezsem hiç sormuyorlar.. Bende bu kargaşa ve bi anda en çok yalnız kalan ve onların geçerli bir sebebi olduğu için sesini çıkarmayan kişi sıfatında olan birisiyim işte..
Hayat güzel ve biz körüz.. Görmeye çalışmalıyız en azından.. Sıkılsakta yalnız kalsakta..
Saat 7.. Ve yaklaşık 4 saat sonra yatacağım en sevdiğim kişileri görmeden..
İyi geceler en çok sevdiklerim..

Hiç yorum yok: