Günlükten bir sayfa..

Merhaba Pörp
Sana ara,ara yazmak bir zamanlar hoştu ve güzeldi
Ama bu gece öyle değil pörp..
Sana lütfen demiştim istemediğim şeyleri yapma yada bana yaptırma..
Hiç beni dinlemedin..
Hayır pörp.. Bu gece değil.. Bu gece ağlamak istemiyorum.. Bana The butterfly Efect – Gone dinleyip ağlatamazsın..
Lütfen pörp.. Bu gece olmaz.. Zaten henüz toparlanmış değilim ama sen sürekli bir şeyleri irdeliyorsun sana olmaz demiştim ! Ağlamak istemiyorum ! sürekli melankoli bir havanın ardına saklanıp bana bunları yaptırıyorsun istemiyorum ..
Sana hiç beni ne kadar kırdığını söylemiş miydim ? .....
Hatırlıyor musun o geceyi ? hani Sinan da dahil olmak üzere bir çok kişiyi korkutmuştum.. Üzmüştüm onları ? hatırlıyor musun ? İşte o günde bana ağlayana kadar The butterfly efect albümü dinletmiştin..
Neden .. neden..
Sanırım seninde artık o melankoli havanın ardından çıkıp güneşe yüzünü dönmen gerek ? Sana yardımcı olamıyorum kontrol dışısın bazen çok mutlusun bazen çok umutla her şeyi es geçen bazense böylesin işte..
Lütfen Pörp!! Lütfen !!!
Ağlamak istemiyorum.. lanet olsun pörp.. Sanada herşeyede ! Sensin her şeyin sorumlusu ! Lanet olsun senden nefret ediyorum pörp ! asla sevmeyeceğim seni ! Tıpkı en sevdiklerim gibi! asla sevmeyeceğim seni!!!!

Asla sevmeyeceğim seni...
Bir sonraki satıra kadar ... Ellerim üşüdü..
Hoşça kal pörp..
- Hoşça kal Silent...

Hiç yorum yok: