13,06,



Sen gelmeden önce daha kötüydü günler..
Bakma şimdi böyle dediğime
Ama geçecek biliyorum,
Göğsüme yatıp derin,derin nefes alış verişini duydukça geçecek herşey..
Bitecek,sona erecek bildiğimiz tüm kötü şakalar..
Ellerin,avuçlarımda kaybolurken,
Şarkılar söylemeye devam edeceğim sana..
Ve sen güldüğünde tüm zaman duracak,
Bütün kötü alışkanlıklarım seninle sona ermeye devam edecek..
Sen yeter ki hep gülümse..
İlk gün ki gibi..
Sana söz veriyorum,
Her attığın adımda duyacağım seni,
Eğer düşersen tutacağım ellerinden,
Devam edersen engel olmayacağım..
Çok kırıldı düşlerim,çok yoruldum,
Ama sen hiç hissetmeyeceksin bu olumsuzlukları,
Asla yara almayacak,asla kırılmayacaksın,
Öyle sıkı tutacağım ki ellerinden,
Düşmene bile fırsat vermeden geçeceksin tüm kötülüklerden..
Sana söz veriyorum ki,
Seni her zaman seveceğim..
Doğum günün kutlu olsun küçük meleğim..

Halan..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

küçük melek seni böylesine seven bir halaya sahip olduğun için çok ama çok şanslısın :) birgün bu yazıyı okuduğunda halacığına sarıl ve öp olurmu :) iyiki doğdun nice mutlu senelere :)

Adsız dedi ki...

Halası kadar tatlı belki o da yazmaya başlar bigün

Adsız dedi ki...

aslında fenerli dogan ama halası tarafından galatasaraylı yapılan esila yegenime ve halasına selamlar olsun

gec oldu ama yinede nice mutlu senelere

saygılar...

şiirler dedi ki...

ne naif bir incelik..

silentvocal dedi ki...

Ethemcim doğuştan galatasaraylı o daha şimdiden maçları birlikte izleyip marşları söylüyoruz büyüsün tam bir fanatk olacak (:
---
Merdümgiriz tşk :)

Adsız dedi ki...

yapma etme yazık ona:D ilerde hala beni neden gsli yaptın dedigin ne cvp vericeksin :S

:D

saygılar...

silentvocal dedi ki...

sende o ruhu gördüm yavrucum diycem ((:

Adsız dedi ki...

:D gayet mantıklı



saygılar..