Osman(sız) - Şaduman..


Sizleri Osman ve Şaduman ile tanıştırmaktan onur duyardım fakat Osman bugün öğlen 15 civarı aramızdan ayrılarak derin bir sukünete doğru yol aldı ..
Naaşı bir peçete yordamı ile alımlı,kırmızı çöp kovamızda bulunmaktadır.
Üzüldüm yahu. Daha yeni tanışıp kaynaşmış birbirmize alışmıştık..

Balık deyip geçmeyin.
Onlarında canı var hem kuyruklarını çapul çupul sallıyorlar hanginiz yapabilir bunu?
Yaaa... Öyle işte..


Şadumanla hayata Osmansız kaldığımız yerden devam etmekteyiz efem.
Ben onları çift görmeye alışmıştım şimdi pek bir garipsedim doğrusu..

Allah Şadumana zeval vermesin.
Çok şükür. Amin.


9 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Kız insan seninle yaşlanmaz :)
Pek cicilermiş osman ve şaduman ama sadece şaduman kalmış elinde osmana allahtan rahmet diliyorum :))))

silentvocal dedi ki...

Rahmetliden bahsederken öyle gülme ayıp bişe..
aa yerin kulağı var derler bilmezmisin sen..
Çok kınadım..
Hem özleriz biz onu..

halil dedi ki...

varlığınını öğrenemeden vefatını öğrendik...üzüldüm...

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Ölüsünü senin kediye verseydin bari

silentvocal dedi ki...

Osmanın ölüsünede dirisinede saygım var
ya aslında bende düşündümde yahu bu balık bişeyden zehirlenip öldüyse diye şimdik veripte Paşam'ıda zehirlemeyeyim dedim

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Paşam kim kız ? Dişi değilmi o kedi ?

silentvocal dedi ki...

Kedinin adı lütfen rica ederim unutmayalım kedi değil o adeta bir kaplan ahaha :)))
Ne bilem yahu erkekti galiba namahrem yerlerini incelemiyorum hayvanların saygı duyuyorum özel tercihlerine beni ırgalamaz ben ekmeğimi süyümü balığımı yemek artıklaırnı veririm gerisi beni ırgalamaz ister gitsin hatun bulsun ister arto :P

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Çatlaksın sen ya.. (:

silentvocal dedi ki...

ayıp ama.