Türk Filmleri..


Bugün konusu geçen eski Türk filmlerine değinmek istiyorum ısrarcı bir tavırla..
Şöyle bir konuşmaya şahit oldum.
- ''Ya eski Türk filmleri ne kadar iğrenç insanlar nasıl izliyorlarmış onları? ay sürekli biri kaçıyo diğeri kovalıyo hep bir yanlış anlaşılma uf çok sıkıcı vallahi izlerken öldüm gülmekten ya yinede çok sıkıcı yurt dışında adamlar ne güzel filmler yapıyorlar birde buredakilere bak şu ülkeye bak ''

Ulen herkes anasının karnından çıkarken teknolojiylemi çıktı ?
Çok merak ediyorum sayın bayan hiç eski türk filmleriyle eş değer tarihte olan yabancı dizi/filmlere bir göz attın mı? 1970'ler zamanındakilere?
O zamanlar teknoloji,renkli çekim,efekt vardıda herkes kullanırken bizimkiler mi kullanmadı ?
Entrika olsun diyemi siyah beyaz çekip konuları o şekilde kurguladılar?
Her film oluşurken içinde yaşanılan toplumun sevebileceği,ilgi duyabileceği konulardan esinlenir demek ki senin anan,baban o tür filmler/diziler izlemekten hoşlanıyormuş; ama bilmem sen bunun ne kadar farkındasın.
Hem beğenmiyorsan niye izliyorsun? kafana,orana,burana silahmı dayıyorlar ?
Ki bence çokta güzel filmler. Her ne kadar dram yönü daha ağır bassa da güzeller o zaman koşullarına göre. Hem şimdiki filmlerin konusu çokmu farklı?
Sürekli eski filmler,kitaplar yeniden uyarlanıp yeni diziler,filmler çekilmiyor mu? Sürekli her dizinin,filmin konusunda muhakkak bir aldatma,bir yanlış anlama,bir terk ediliş yokmu?
Söyle yavrucum her çarşamba Yaprak dökümü için her perşembe Aşk-ı memnu için televizyon karşısına geçmiyormusun?
Sen bunları yapmıyorsan bende bir daha bu bloga yazı yazmam bu kadar diyorum..
Aman be kızım.
Nedir bu sınır dışı özentiliği? nedir bu Amerika sevdası?
Nedir bu hep ordaki hatunlara özenti,ordaki erkeklerin resimlerini görünce 'ulan bu benim sevgilim olsa hiç düşünmem veririm' düşüncesi ?
Evet haklısın bizim geleceğimiz pek parlak değil.
Bunun en büyük sebebide siz ve sizin gibi içinde yaşadığı toplumun geçmişinden dalgacı bir tavırla utanıp gelecek hakkında kaygı duyan en büyük hayalide Amerika( bunun yanında ingiltere,hollanda vs vs.. ) özentisi gençlerimiz yüzünden..
Ama emperyalizm konusu popüler oluncada hepiniz sırf bir adım daha önde görünmek için atıp tutarsınız,yok kahrolsun abd yok şöyle yok böyle..
Naaa....hhh adam olur sizden naaa..hh..
Abim bile adam olur ama sizler naaa...hhh...
Gözünü sevdiminin insanları ne olacak sizin sonunuz..

Kurban olam ülkemin her karışına,her (harbi) sonuna kadar Türküm diyen insanına,gelmişine,geçmişine..
Kurban olam Hülya Koçyiğit'ine,Türkan Şoray'ına gerçekten oyuncu olan emek veren eski aktrist ve artistlerine..


Oh lan rahatladım..

4 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

oo durudkça sen güncel olaylara değinmeye başlıyorsun politikacımı olcen kız başımıza?
eferim eferim iyi demişin

silentvocal dedi ki...

Yok sadece duyduğum bir konuşma hakkında düşündüklerimi yazdım toplumsal sorunları yazmak benim ne haddime

Kurabiye Tayfası dedi ki...

yok be güzle yazmışsın bend eblog açcam karar verdim özendim :)))))))))))

silentvocal dedi ki...

aç tabe ya insan rahatlıyor böle böle yazdıkça :P