XoXo

Itiraf ediyorum 15 günümü çok miskin bir şekilde tükettim. Çalışmadım değil çalıştım ama daha çok çalışmaya hiç ihtiyacı olmayan yarasa misali yaşadım bu 15 günü geceleri ayakta Gündüzleri yatakta.

Bu sebebiyetten dolayı da pek yazma olasılığım olmadı gündüzlerini uyuyarak geçiren bir kişiliğin yazabileceği anca rüyaları olabilir.


Velhasıl gelelim yeni haberlere ..

Müziğe yeniden adım attım. Ama bu sefer benim çabam değildi, zaten öyle bir çabamda oğlu 1,5 yıldır yoktu ama gördüm ki, müzik hala benim için bir yaşam standardı ve müziğe küsmek sadece benim kaybım olur başka kimsenin zararına olmaz zaten öyle de oldu.
Nazar Değmesin diye bu müzik projesini şimdilik ulu orta sunmuyorum bakalım bu sefer yaptığım hataları tekrarlamamak üzere yeni bir başlangıç yaratıyorum hadi bakam hayırlı ola!

Onun haricinde anlamadığım bir çok konuyu anladığımı fark ettim neymiş efem demek ki gerizekalı değilmişim ki hoş zeki olduğumu zaten biliyordum ama (ukalayım Tamam kabul ..) ..

Diğer haber kesinlikle çorba içmeyi seven bir adamla evleneceğim, hatta birlikte çorbacıya bile gidebiliriz çorba bir yaşam biçimi diyor ve geçiyorum ..

son haber ise yeğenimin gün geçtikçe kopyam olma yolunda ilerlediğini fark ettim saçlarını En benim gibi yapıyor, benim gibi inat, benim gibi aksi, benim gibi küfür ediyor.
Kafası benzesin huyu benzemesin diyordum ki sanırım dua konusunda yine ufak bir yanlış anlaşılmadan dolayı huyu tamamen bire bir ben.
SIPA çok çabuk büyüyor, daha şimdiden car car kavga ediyo, birbirimize trip atıyoruz Çocukla çocukmu oluyorsun dememek lazım çocuk değil şeytan.

Şimdilik havadisler böyle, birde bu semtin gossipgirl'ü bana çalışıyor inanılmaz havadisler alıyorum hergün aman Yarabbi o ne keyif anlatamam meğer çok zevkli şeymiş şu dedikodu.
Herkes inkar edebilir ama eminim ki herkes dedikoduyu seviyordur.
Sevilmez mi yahu,

Aysenin mehmetle ne yaptığından banane demeyin.
Ya Ayşe yan komşunuzsa ?

P.s

XoXo:)

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Sonunda iyi kopartmışsın yine cimcik :D

silentvocal dedi ki...

artık kendine bir blog açta güldür bizi