Yemekteyiz ( Yersen )


Ne zamandır bu konuyu dile getirmek istiyordum fakat her seferinde unutup başka şeylere dalıyordum.

Şiddetle değinmek istediğim konu 1 yıldır çok revaşta olan yemekteyiz programı.

Aslında edebine yakışır vaziyette uygulansa pekala güzel,izlenesi bir program olabilir.

Ama nedense yarışmaya katılan her yarışmacının yemek sonrası röportajlarında '' damak tadıma uygun değil'' demesi hiçte gözden kaçılası bir durum değil.
yahu hatun rosto yapıyor harukulade gözüküyor,izlerken ağzımın suyu akıyor ama yarışmacıların yorumları damak tadıma uygun değil oluyor. Peh!
Eminim ki evlerinde olsalar yahut aile ortamında aynı yemekleri nefes almadan yiyebilirler. Zaten ''damat tadıma uygun değil'' kelimesini sarf eden tüm yarışmacılar tabaklarını silip süpürüyorlar buda gözümden kaçmıyor.
Fark edilmemesi mümkün olmayan bir gerçek ise yemekteyize katılan erkek yarışmacıların neredeyse yarısından fazlası eşcinsel niteliklerde.

Yemekteyiz değil aranıyoruz oluyor adeta.

Kaşık,çatal mevzularıda bunun yanında cabası.
Efendim neden kaşıkları yamuk koydunuz,çok usulsüz bir davranış hiç kültürünüz yokmu gibi cümleler çok sık duyabilir bu programda.

Ve ve ve en ilginç bulduğum diyalogların başında ise yemeğin içinde misal bezelye varsa hatunun ev sahibine sorduğu soru ;
Bezelyeleri kendiniz mi yaptınız?
Evet efendim arkada bezelye bahçem var biraz zorladım ama hepsi kendi imalatım.
Dondurmalı kadayıf tatlısına sorulan soru ;
Dondurmayı kendiniz mi yaptınız?
Tabi ki ben yaptım maraşın sponsoru benim.

Bunlar tuaf ve bizim sosyate tabakamızın bilgiç soruları.
Ve yine sözde o tabakaya hitap eden bir yarışma.
Herşey bitti şimdi yemekteyiz efem..
Afiyet olsun..


P.s;
Hayır yarışmanın sıkı takipçilerinden değilim sadece arada bir gözüm takılıyor..

Yerseniz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sende katıl bence :D ne yemek yapacağını biliosn =))

silentvocal dedi ki...

haha kovarım ben onları evden yemeklerimi eleştirirlerse