Hadi ama..


Gülümseyip geçiyorum bu konuyu.
Neyin ne olduğunun farkında olmadığımı mı sanıyorsun? Aklında kaç tilki döndüğünün sence farkında değilmiyim,yada baktığın taraftan bakamadığımı mı düşünüyorsun..
Yanılıyorsun..
İnan bana..

Sandığından çok daha fazlasıyım.
Halbu ki olabilirdi. Güvenmeye çalıştım fakat asla gözlerimi kapayıp omzuna yaslanmama izin verir gibi bakmadın,sen bakmış gibi yaptın bende yemiş gibi..
Aslında düşününce ne komik değilmi.. Serzenişte.
Gerçekten. Sen haklıydın.


Ama bil bakalım hangi konuda?


P.s;
Oysa fotoğraflarını çekmek istemiştim senin..(!)
Saymaya başlıyorum şimdi..
Bir,iki,üç ve dört.
Son olan dört.

Peki sen bu dördün ne olduğunu bulabilecek kadar zekimisin?



Tek bir eksiği vardı bu oyunun.
Fazla masumca.
Radiohead - ParanoidAndroid.

6 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

sanırm Benay gerçekten kızmış olmalı ?

silentvocal dedi ki...

:) Sence ?

Kurabiye tayfası dedi ki...

Kesinlikle. Pekala oyun zamanı öyleyse :) sinirlendiğinde Pskopatsın sen gerçekten pekala kim bu talihli?

silentvocal dedi ki...

Kimse Kubi. Gerçekten hiçkimse :)

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Peki. O zaman sen şarkı söyle özledik sesini flüt çal gitar çal ve şarkı söyle burda arkadaşlar bayağı bir söz ediyorlar sesinden Aslı gibi aslı gbi diye yine bend hemen diyorum layyn o bizm cimcime elimde büyüdü ahaha

silentvocal dedi ki...

:)
Sen evlen artık ya evlende karın çeksin kahrını müzik için daha beklenen vakit var biliyorsun herşey hazır ama vakit var.
Zaten fotoğrafla ğraşıyorum geriye vakit kalmıyor şimdilik bir uğraş yeter.
Yine kötü halime büründüm kubi.
Yine kötü kadın müzeyyen.

hı aklıma gelmişken
Ah neriman ah :D