Şimdilik..

Evinden ayrı yalnız kovboy triplerindeyim.
Evimden ayrı yatağımdan gayrı.
Eğlenceli sayılabilecek bir koşuşturmaca içerisindeyim. Bir gün orada bir gün burada.
Fakat daha önce ki kanılarımda yanılmışım.
Gittiğim her yerde aşırı derecede seviliyor ve bu sevgiden sıkılıp başka yerlere kaçıyorum.
Doyumsuzmuşum aslında ben farkına vardım itiraf ediyorum.
Ah ben;
Huysuz kişilik..

P.s;
Yazabilecek öyle çok eğlenceli anılçarım var ki bu ayrı kaldığım süreç içerisinde,hangisinden başlasam diye düşünmekten bir türlü yazamıyorum.
Her gittiğim yerde kendime ait bir odam,masam,kitaplarım,müziğim ve isteğe uygun yemek çeşitleri var ..
Akrabalar..
Aslında tam ihtiyaç duyduğumuz şey onlar..

3 yorum:

Leander dedi ki...

haklısın, akrabalar, aile nerede olursan ol gurbettesin..

silentvocal dedi ki...

:) vala öyle Burak.
Ailenden uzak her yer gözden uzak gönülden ırak.

Adsız dedi ki...

ara sıra herkesten uzaklaşmak iyi geliyor insana... geri döndüğünde bi farklı bakıyosun herşeye