Kim.


Üzerimde yeşil, şapkası kürklü bir kominist montu,bacaklarımda dizlerime kadar Harley D. çizmeler saçlarım açık omuzlarıma,göğsüme dökülüyor,şapkam başımda..
Arabanın arkasından izliyorum dünyayı,keşfedilmeyi bekliyor gibi..
Gözlerimi alıyor geçen arabaların farları,aksileşerek mırıldanıyorum ellerim ellerimin içinde,montum ıslak..
Adamlar ve kadınlar var yanıbaşımda,görmekten,duymaktan aciz olunan duygularla hissediyorum.
Keşfedilmeyi bekler gibi susuyorum..

Kimim ben?
İnan hiç bilmiyorum..


P.s;

Bir müzik vardı biliyorum çok sevdiğim,dilimin ucunda..
Bir türlü hatırlayamıyorum..

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

herşey düzelicek herşey yoluna giricek stres yapma hiç bir şey için cimcime.
Yazın birlikte fotoğraf çekmek için safariye çıkcaz hööyt

Kurabiye Tayfası dedi ki...

düzelicek herşey canım geçicek tüm güzel günler hatırlanıck