Anywhere

Canımı sıkan ne bilmiyorum. Bu ceza,belki bu konum,belki huzursuzluk.
Asla huzura sahip olamayacakmış gibi hissediyorum kendimi..
Anlamaya çalışıyorum herşeyi,amaçları,bu hayatı..
Yatağıma uzanmış bunları yazarken pencereye kayıyor gözlerim.
Asla senin gibi bakamayacağım bu hayata.
Ve biliyorsun..
Gülümsemek yapmacık olmakla birlikte çok sıradan bir kavrammış gibi geliyor artık bana.
Neden gülümser ki insan bu hayata..
Ne zaman sakat bir insan görsem,misal bir kolu olmayan,saklıyorum onun olmayan benim var olan kolumu.
İçim öyle acıyor ki o anda,kızıyorum kendime oysa ben neler yapabilirm bu kolla diye.
Ne zaman seni düşünsem saklıyorum kalbimi,senin olmayan benim var olan gibi..
Bu kaçıncı gün bilmiyorum..
İnan ki çok üzülüyorum..

p.s;
Evanescence - Anywhere..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

anywhere........