Breathe no more


Mayısın son demlerini yaşıyoruz şimdi.
Nisan-mayıs ne çabuk geldi geçti,oysa ben nisanda almıştım kararlarımı.. Mayıs bitiyor ben hala aynı.
İçim sıkılıyor,içim bunalıyor,içim dışımdan geçiyor,içim benliğimi siliyor.
Hava yine oldukça ihtişamlı,acıktıran bir güzellik var güneşte.
Sen odanın güneş almayan yerinde uyuyorsun şimdi..
Saçlarım dökülüyor yüzüne,uyandırıyorum seni.
Gözlerini açıyorsun; yokum,buruşturuyorsun yüzünü  ben inatla uyandırıyorum seni.
O çok sevdiğim şarkıyı açıyorum sana gülümsetebiliyorum seni hala.
Aynı huzursuzlukta dönüyorsun yatağında,saçlarım dökülüyor kaşındırıyor seni,kirpiklerini.
Ayak ucunda oturuyorum şimdi,sesimi seviyordun sen değil mi..
Sana dokunursam zaman seni alıp daha derine götürmez mi.
Haydi..
Ojelerimi sür şimdi.
Sahi,en sevdiğin hangisiydi..

İtiraf et,şimdi yine gülümsetiyorum seni..

p.s;
i know the difference, between myself and my reflection.
i just cant help but to wonder,which of us do you love?
so i bleed,and i breathe..

2 yorum:

Kurabiye tayfası dedi ki...

and i bleed

silentvocal dedi ki...

and i breathe now..