Alınganlığım.

Kuzen:
Bütün dünya için sadece bir kişi olabilirsin, fakat bazıları için sen bir dünyasın. <3:D.

Silent:
ne dyosun lan.

Kuzen:
Seviliyorsun kuzen..

Silent:
Hakaretmi ediyosun bana dünya gibisin flanmı diyosun ? İmamı ediyosun?

Kuzen:
ya iltifat ettim,valla ne alakası var zayıfsın sen :S

Silent: Niye dünyasın diyosun o zaman yıldızsın de!

Kuzen: Yıldız dünyadan dahamı küçük?

Silent: Ne bileyim ya küçük olanları var mesela..

Kuzen: tamam kuzen ya papatya gibisin beyaz ve ince..

Silent: heh şöyle,ay canım benim gelsene bize..

Kuzen: Bileydim daha önceden söylerdim:D

Silent: İçinden gelerek söylemedin yani!??

Kuzen: ---- Offline----

p.s;
Bugünlerde çokmu alıngan oldum ben ne..

6 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

:D alıngan cadı seni senin diyalogların bile bir entresan yahu insanın karşında gülmeden 5 dakika seni dinlemesi mümkün değil o reflekslerin :D

silentvocal dedi ki...

ama sen yinede mümkünse ben birşeyler anlatırken karşımda gülme

Kurabiye Tayfası dedi ki...

peki sayın işletmeci hanım ne zaman alıyon diplomayı

silentvocal dedi ki...

Dur daha bismillah çok var.. Benim mezuniyetimi sen göremezsin toprağa karışırsın çoktan.d

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler

silentvocal dedi ki...

bir bilgimi var bu yazıda..