Çantalarda hijyen

- Gömleği yeni galiba
- Hayır perwolle yıkandı der ve esas kız çantadan şak diye perwolü çıkartır.

- ay gitti güzelim çamaşır!
- Sana ace lazım der ve Ayşe teyze çantadan aceyi çıkartır

- Parfümünüz ne güzel kokuyor Sinem hanım der kadın Sinemin annesi oradan olaya atlar;
- Parfüm değil çamaşırları Bingo softla yıkadım der ve çantadan şak diye bingoyu çıkartır

vs,vs,vs

yahu arkadaş bu insanları anlamıyorum manyakmı bunlar çantada deterjan şampuan tuvalet kağıdı taşıyorlar bu nasıl iştir,olaydır ya benim çantamda hijyen adına en fazla olsa olsa ıslak mendil olur bugüne kadarda bi kere bile

- Makyaj yapmadın galiba?
- Yok yaptım ama ıslak mendilimle sildim diyip çantadan şak diye çıkartmadım. Yok hayır özeniyoruz bizde bi yerde.
Lütfen yani lütfen..

3 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

verövgyrubcvvşsdlıbclwkdbcdlkc sldkcbl.dvcsdcsd koptummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cadı delisin sen yaaa

silentvocal dedi ki...

git ötede bayıl .d

Kurabiye Tayfası dedi ki...

terbiyesiz :D