Aslı

Yoğun günler geçirmekteyim efem.
Bunlarıda şirketten yazıyorum. Eve gidince pek hal derman kalmıyor..
Efendim asıl anlatmak istediğim bir konu var.
Hayal kırıklığım.
Şirkette cari hesaplar.bordrolar, telefonlar derken çıldırıyor bazen insan, hele karşı hatta ki insanların hepsi numuneyse..
Ama K.Kimyadan Aslı hanım bunların çok ötesinde.
Anem yarebbim o nasıl tatlı konuşma o nasıl tatlı dil güler yüz mest olup yamuluyorum derkene Aslı demezmi telefonda şirketinizi ziyarete gelicez diye.
Hiç görmemiştim daha önce onu ama sesinden tipini hayal edebiliyordum..
Kumral ince,narin çıtı pıtı 20li yaşlarda bir hatun..
Naa..h!
Kanmayın anacım telefonda ki sese,o gülüşlere aldanmayın..
Aslı bir geldi şirkete anem o ne!
30lu yaşlarda gayet balık etli (balığın balina cinsi ..)
Kısa kıvırcık saçlı beyaz tenli Bir hatun..
Hüsrana uğradım,hayallerim yıkıldı.
Ya yalnız bu yazıyı karşı tarafdan ben okusam ya kendimi erkek sanar yada eşcinsel olarak nitelendirip pis sapık der sayfayı kapatırdım.
Ama ne bileyim Aslıyla konuşmak çok güzeldi güleç şen şakrak.
İşte öyle efem..
Yani işin aslı...

Aslının aslı aslında baya farklıymış.

Ama hatunun sesi hala çok tatlı..

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Deli kız seni :))))
Nerelerdesin afacan üni noldu senin özlediik yahu