Karma ..

Bugün yanıma bir sekreter aldım.
İyi hoş şimdilik cici bir kız.
Daha tanımıyorum tam olarak ama iyidir herhalde en sonunda bunu beğendim.
Napalım anacım seçiciyim çok.
İş,şirket hayatı şimdilik normal bir seviyede ilerlemekte.
Babamın demesiyle büyürken batan tek şirket biz olacağız..
Hayırlısı.
Ev hayatım pek yok denecek kadar az..
Monoton daha doğrusu..
Sabah kalk git akşam gel babanneye git..
Alışmaktayız..
Entellektüel bir iş kadınıyım..

P.s
Önceleri sigaranın izmaritini bahçeye atardım aşağıdan bağırırdın tamam anlardım kızma sebebini..
Amma velakin şimdi yola,asfalta fırlattığım da ne bağırıyorsun be kadın?

Allahın yolu,sanane be Neriman..

1 yorum:

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

1 yıl önceki beni sende görüyorum lakin alternatifin yoksa olası en iyi seçeneğe alışmakta da fayda var yaşadım ordan biliyorum