Tabu 1

Can sıkıntısına, tabu oynamaya karar verilir.
Guruplar ayrılır,bizim ki belli zaten; herzamankinden..
Gurupta anlatma sırası bana gelir.
Karşımda Sevi..
Kelime: Emme Basma Tulumba (öhh..)
Yasak kelimeler : damacana,su,bastırmak..

Nasıl anlatsam nasıl anlatsam diye düşünürken çok acayip bir diyalog çıkar ortaya..

Silent- Bak şimdi önünde uzun bir çıkıntısı var elinle tutup çekiyosun böyle şak,şak
Sevi- ? ee başka neyi var?
Silent - sen elinde öyle yaptıktan sonra bi şey geliyo ucundan bi sıvı yaşamı oluşturan bi sıvı!
Sevi - Oha lan o kelimede mi var?
Silent - ya hadi bul bak elin yorulunca istersen oturarak yap fark etmiyo hadi hadi az kaldı çabuk
Sevi - Ya bi s*ktir git nasıl söyliyim lan ben bunu
(bu sırada karşıda ki gurup yarılmış vaziyette.. )
Silent - Lan ne var bunda herkezde var bizde ki mutfakta
Sevi - Ya ben sizin kişisel tercihlerinize,zevklerinize karışamam ben söyleyemiycem bunu.
silent - lan ne diyosun? manyakmısın söylesene
Sevi- ya Silent nasıl söyliyim bu kadar kişinin içinde ayıp lan ya ayrıca nerden buldunuz böyle kartları sapıkmısınız ya
Silent - hö?

Süre bitmiştir. Kaybetmişizdir.
Sevi'nin anladığı şeyi duyduktan sonra baya bi kendime gelemedim.
manyak lan bu kız. Valla!

Hiç yorum yok: