Kendime bir şeyler yazmak istiyorum.


Sussak ya şimdi.
Hani en baştaki gibi. Önce söze sen başlasan ben dursam karşıda.. Baksam; geçip gitsem karşı kıyıya..
Hiç merak etmedik denizin sonunu. Ve avare geçip yaşlanan günler.
Sana söylemek istediğim son sözlerim bunlar. Ne irdelemeyi sevdim ne kestirip atmayı. Bu yüzden hiç başaramadım yeniden başlamayı.
Aslında herkes bilir. Şarkılar hep bu sözleri nakarat eder.
Ve ben asla söyleyemem.
Uzun ve kısa saçlı adamları seviyorum. Aslında en çok kendimi. Ve gördüğüm rüyalar o denli bana ait, o denli düşvari..
Ve Alexin sesini seviyorum onun objektifini, onun yanından görmeyi.
Ve uyuklamak istiyorum aralıklı uyanarak izlemek seyir hali bedeni. .
Hiç beklenmedik bir anda Coldplay söylemek istiyorum. Viva la vida..
Sevmediğimi açıkca söylemek istiyorum ismi banel olan tüm kızlara,iremleri sevmiyorum mesela..
Sandalet giyerek koşmak denize doğru biraz daha yokuş aşağıya ve bilinmedik kucaklar çıkmalı karşımıza..
İyiydin sen aslında..
Ve ben bir çok şarkı yazdım sana.
Ama şimdi coldplay söylemek istiyorum sana inatla..
Viva la vida mesela ..

İnatla kemirmek lazım sağ kalmış tırnakları..
Arka fonda coldplay çalmalı..
Fix you gibi daha inceye dokunan bir şarkı..
Merdümgiriz çeksin tüm içten fotoğrafları,Alex söylesin minörden parçaları..
Ve ismi banel olan tüm kızlar gitsin içimizden.
Artık biraz daha kemikli kadınlar yaşamalı..


5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bir vedamı yeni bir başlangıçmı kavrayamadım ben

silentvocal dedi ki...

sen öyle şeylerle yorma kendini.
Ben bizzat herkes için kavrarım.

Kurabiye Tayfası dedi ki...

küçük hatun çok asabisin ayanı denk al kırarım

silentvocal dedi ki...

emriniz başım gözüm üstüne bayım

şiirler dedi ki...

deklanşör sesiniz olmak.. sağolun bayan..