Hatunlar..

Nedense ne zaman toplu taşıma araçlarına binsem yanıma normal ebatlardan baya bir irice bir hatun denk gelip oturuyor.
Yok oturması bişi değil asla insan ayrımı yapmıyoruz ama yevrum hatun beni öyle bir sıkıştırıyorki
az biraz sonra çılgınca '' kaptan popişim camdan çıktı lütfen sağdan git sürtünme,yırtılma olmasın! ''
diye bağırmak istiyorum.
Hatunlar zevkmi alıyorsunuz? Yok hayır biliyorum top topu çekermiş diye bir laf var ama burda top kim ? Ne alaka şimdi bu söz ?
Toplu taşıma araçlarına binmeden önce popişimi poşete koyup kucağıma almak istiyorum .
Tıbben mümkünmüdür. Mümkünse abicim bi zahmet el atıver . Sevabına.
Ayağımızı denk alalım .

Of darlandım aahhh nokta

5 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

coştun tutabilene aşk olsun eferin

silentvocal dedi ki...

balatayı sıyırmış bulunmaktayım çok sevdiğim svegili saygılı hafif irice bayım

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Şişmanmı diyosun bana?

silentvocal dedi ki...

Yok estağfurullah senin kemiklerin kalın hatta benimkilerde iki kalın odun odun takılalım seninle takalım raybanleri kafayı sallaya sallaya auzhau

Kurabiye Tayfası dedi ki...

taam beyaz atletimi giyim dur ben