Öğrendiklerim..

Yaşadığım süre zarfında pek çok şey öğrendim..

Küçükken ip atlamanın büyüdükten sonra bilgisayar başında oturmaktan daha çok eğlenceli olduğunu öğrendim..
Sonsuz sanılan dostlukların hiç düşünmediğin bir detay için bitebileceğini öğrendim.
Ne kadar vurdumduymaz olursam olayım babamın bana karşı ses tonunu yükseltmesinde gözlerimin dolabileceğini öğrendim..
Doğmadan önce hiç umursamadığım ufaklığın doğduktan sonra bir dudak bükmesine tüm paramı harcayabileceğimi öğrendim...
Bazen insanın bir sürü insan içinde bile kendini yalnız hissedebileceğini öğrendim..
Annemin dediklerine kulak asmanın beni ileriye taşıyabileceğini öğrendim..
En büyük hayal kırıklıklarını en güvendiğim insanların yaratabileceğini öğrendim..
Korktuğum halde bir işe başlamanın en büyük cesaret olduğunu öğrendim..
Sevilmenin aslında sevmekten daha güzel,sevmenin ise sevilmekten daha zor olduğunu öğrendim..
İnsanın stresten kusabileceğini öğrendim..
Bazen bir sokak kedisinin elimi tırmalayışının abimin (hakkımda) düşüncelerinden daha az acıttığını öğrendim..
Bir dostu kaybetmenin en kolay yolunun ona sırlarını anlatmanın olduğunu öğrendim..
Bazen bir balıklı kalemin aldığım en güzel hediye olduğunu öğrendim..
Bir insanı incitmenin en kolay yolunun yaptığı hataları yüzüne vurmak olduğu öğrendim..
Anneme aldığım hediyelerin değeri ne olursa olsun ona dünyanın en güzel hediyesi gibi geldiğini öğrendim..
Dinlediğim şarkıya göre ruh halimin değişebileceğini öğrendim..
Bazen yazmanın yüzyüze konuşmaktan daha basit olduğunu öğrendim..
İnsanların en büyük zevkinin başka bir insanı çekiştirmek olduğunu öğrendim..
En komik maceralarımı parasız kaldığımda yaşadığımı öğrendim..
Hatalarımı telafi etmekte ne kadar gecikirsem o kadar hata yaptığımı fark ettim..
Seni seviyorum kelimesinin çok sık kullanıldığında insanın sevmekten uzaklaşabileceğini öğrendim..
Çocukluk arkadaşlıklarının asla büyük aşklar olamayacağını öğrendim..
Hulk'dan asla nefret edemeyeceğimi aksine her düşündüğümde kendime kızabileceğimi öğrendim..
Sustukça sustuklarımın içimde büyüdüğünü öğrendim..
Annelerin bütün çocuklarına yetebilecek kadar sevgi ürettiklerini öğrendim..
Herşey olduğumu zannettiğim anda henüz hiç birşey olamadığımı,hiçbir işe yaramadığımı düşündüğüm anlarda herşey oldğumu öğrendim..


Hiç öğrenmediğimi zannettiğim anda aslında bir çok şeyi öğrendiğimi öğrendim..


5 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlaır okduktan sonra bende öğrenmeyi ertelediğim şeyleri bazılarımızın çoktan öğrendiğini öğrendim

silentvocal dedi ki...

:)

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Ama ben harbiden duygulandım kız böyle içim kopuk kopuk oldu minicik seni ne gada güzel şeyler öğrenmişsin ve öğretiyosun

%7.67SO2 dedi ki...

tekrar kazanamayacağımı öğrendim.

Hulk dedi ki...

hulktan nefret etmicen zaten.hulku sevceksin,şefkat gösterceksinki sora yeşermesin :p