Yine.

Sessizleştim, sakinleştim, suskunlaştım yine.
Bu sabah kapattın kapıyı, gözden kaybolana kadar izledim seni..
Ağlama dedin, ağlamadım,
aslında ağladım, tutamadım..
Saatlerce süren yolculuğuna tereddütsüzce bir bilet aldın,
hiç konuşmadık gitmenden.
Sabah olmazmış, güneş doğmazmış gibi filimlere daldık,
Garipsedim bu sabah yalnızlığımı, öksürmeni duymadım ya hasta oldum sandım.
Alışkanlıkmı, özlemekmi bilemedim dimağımda kalan tadın adını.
Plan yapmadım güne dair bu sabah,
plansızca yaşamaya kaldığım yerden devam edeceğim artık galiba.
Ta ki bir daha rastlayana kadar sana.
İyiki geldin diyorum son olarak sana, doymadım ama idare edebilirim karın tokluğuna.
İyiki geldin;
yine gel, yeniden gel, bir daha gel..
Yine bakayım yüzüne; tartışalım, sen yine gülümseyerek güzelim de..
Ama gel yine.

Hiç yorum yok: