Ballı süt..

Anneannemlerde kaldım 4 gün kadar e malum hastayım öksürüyorum daha fazla üşütmeyeyim diye yanlarında yatmamı söylediler kabul ettim.
Gece öksürürken 4de birisi dürttü yalnız yaşamanın verdiği tepkiyle anında fırladım bir baktım dedem, elinde bir bardak sıcacık ballı süt..
- Kızım öksürüyorsun şunu içte öyle uyu..
Bir mutluluk,bir burukluk içtim uyudum.
Ertesi gün nöbeti anneannem devir almış bu sefer o uyandırdı 3 civarında yine ballı süt içtim uyudum derken derken baktım her gece aynı, artık kabus olmaya başladı birşey değil baldan sütten vücudum reaksiyon gösterip tenim kızarmaya kaşınmaya başladım, söylüyorum artık içmiycem diye yok olmaz öksürüyorsun şudur budur..
Dayanamadım. Dördüncü günün sonunda gittim paşa,paşa hastahaneye ilaç aldım, kullanmaya başladım böylelikle balı süt maceramızda bitti. Kurtulduk.

p.s;
Tamam sevilmek güzel hoşta buda bünye be dedecim, gözünü seveyim!

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

:D:D:D:D:D:D:D:D seninle bir gün geçirmek, yaşlanmayı 10yıl ertelemek gibi

silentvocal dedi ki...

sana bunu bahşetmiyorum, öl artık ya