Ben olsaydım?????

... sonra işte bana o cümleleri kuruyorlar ' senin gibi bir insan... ben olsaydım asla yapmazdım bunu, ben senin yüzüne dokunmaya kıyamazdım..' susup dinlerken dudaklarım, binlerce küfürü ardı ardına diziyor aklım, ağız dolusu küfür ediyor ruhum, gülümserken nazikçe yüzüm.
Çok samimi geliyorsun bana diyorum yalana aşikar olmuş bir vaziyette, sonra dayanamayıp o.çocuğu diyorum senin sözlerinin son kullanma tarihi kaç ay sonra doluyor, vaadlerini ciromu ediyorsun yoksa vadesi dolana kadar zaten çoktan gitmiş mi oluyorsun, senin yaşam periyodunda kaç yedek var, güven konusunda ikna kabiliyetin ne kadar sen kaç senede bıkıp başka yüzler aramaya çıkıyorsun, heybende beni kandırabilecek kaç yalanın var, ben olsaydım yapmazdım diyorsun ya her kandırış zaten böyle başlar, oda bunları söylemişti, ben yapmam direk söylerim derdi söylesene senin ondan farkın ne, benim güvenimi kaybettiğim yer nerde..
Zaten cümleler hep aynı başlıyor bu hikayede,
sözler,vaadler,kurgular,planlar herşey tıkırındayken çok iyi ilerliyor sonra bir yerde raydan çıkılınca zaten bende bitmişti oluyor...
Ne yazık, ne adice, ne karaktersizce bir durum bu.
Düşünüyorum,
ben mi çok değer vermiş olabilirim diye, yine olsa yine aynısını yapardım demekten hiç ama hiç alınmıyorum karakterimi seviyorum, kişiyeverdiğim değer aslında kendi değerim bunuda biliyorum..
Ama diyorlar ' ben olsaydım asla .. ' diye işte o zamanlar kocaman bir SİKTİR çekiyorum.

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Üzme kendini olurmu, sürekli kilo verme gülümse beyaz dişlerini görmeyi seviyoruz biz zoruna gitmesin hiçbişey çok değerlisin sen cadı ne çok seviliyorsun farkında değilmisin boşversene artık geçmişi o siktiri geçmişe çeksene ajanstasın bak itediğin şeylerle ilerliyorsun önün çok açık kimsenin bunu kapatmasına izin verme sakın çok kızarım sonra

silentvocal dedi ki...

ah sen :)