Ada - Bolu.


Bolu öncesi Ada turu yaptık dostlarla.
Üstüne basıyorum DOST.
Bol gülmeli,az yemekli bir ada turuydu.
Sedatın kızlara asılmak maksadıyla,makinayı kızlara uzatıp;
''pardon bizi resim çekermisniz'' sözü bizi bitiren andı..

Sonra bu gün Bolu'ya doğru hareket ettik.
Yolculuk sevimliydi. Canım ne kadar alabalık çekip,ağzımın suyu aksada babam bunu bi kaç çikolata ve doritosla bastırdı.
Sağolasın babişko.
Sıcak karşılandık.
Dedeyi feth etmek üzereyim(ahaha..), kaleyi sağlam vuruyorum hai hakkımızda hayırlısı.
Ayağımızın tozuyla kınaya gittik hayatımda ilk defa oynadım hemde tanımadığım bir kişinin kınasında.yahu ne tuhaf insanım.Amcamın düğününde bile oynamadım leyn ben.Zıbıtma noktasındayım!
Vay be bende büyük gelişme.
Evimi, şimdiden özlemiş bulunmaktayım.
Paşamı,Balıklarımı..

Ah neyse.
Anne hatun için çekmek durumundayız.
Bunları nereden mi yazıyorum.
Yengemin evinde yengeç misali yattığım koltukta..
Hoşçakalın anacım..


Ps.

Adadan birkaç hatıra resim.
Beau.
Yanlış anlama.



Hiç yorum yok: