Sınava 2.5 saat kala.

Sevgili blog.
Şuan saat 06.30. Karga b*kunu az önce yedi. Şahidim.
Dana gibi saat 5de kalkmış bulunmaktayım.
Heycan dorukta.
Sabah,sabah kendime bir Türk kayfesi yaptımda bir cigaraynan içiverdim.
Oh yarasın.
Birde üstüne duş aldım ama daha yemedim,içmedim,sıçmadım.
Sanırım çıkmadan bir saat önce zorunlu bir kahvaltı yapacağım.
Allahım sen bana zihin açıklığı ver yarabbim.
Amin.
Gidipte dönmemek,dönüpte bulamamak var (Bknz:Harp)
O yüzden sen beni bekleme belki gelemem gecelerce.
Hepinizi pek çok pek çok severim ben.
Şans dileyin,dua edin bişeyler yapın benim için.
Rahatlamaya,gevşemeye çalışayım dedim,uykum geldi.
Anladım ki benim rahatlama şeklim uyumakmış. Hiç şaşırmadım o yüzden siktir ettim rahatlamayı.
Güzel geçsin emeklerime değsin yeter.

Hadi
Adios.

1 yorum:

Hulk dedi ki...

veee öss birincisini buradan açıklıyorum.benaay kuurt (: