İyi Uykular.

Bu gece senin hüzünlü pazar konuşmalarını anımsıyorum.
Sen uyuyorsun,ben ders çalışıyorum.
Durup,durup teşekkür etme isteği duyuyorum sana karşı,
Ne kadar erdemli ve asilsin..
Elinden geleni değil sadece gelemeyecek şeyleri bile yapmaya çalışıyorsun,
Karşılığı sadece bana dokunan bir konuda.
İşte tüm hayranlığım aslında bundandır sana..
Yoruldukça konuşmalarını anımsıyorum; mola adına.
Birde kahve içiyorum,ama senin gibi şeker atmıyorum içine,
Oysa sen; bardağı taşırıyorsun şekerlerinle..
Olsun bu halinide seviyorum..
Ne zaman hiç arkadaşım kalmadı desem sana; bir anda arkadaşım oluveriyorsun..
En çok halimi,hatırımı soran sensin bu aralar..
Susadıkça; su oluyorsun,
Bense hararetimi bastıramıyorum ,içtikçe içesi geliyor insanın seninle..
Bir çikolata bile yetiyor seni gülümsetebilmek için,en çokda bu mutlu ediyor beni..
Aldığına pişman etmiyorsun insanı,yüzsüzsün birazda benim kadar olmasa da..
Ve tekrar teşekkür ediyorum sana.
Yaptıkların için..
Aşıladığın inançlar için..

Ps.
Üstün açılmıştır şimdi,ağzında açıktır senin.
Yazda geldi,sivrisinekler pek bir revaşta..
Baban usulca örtse ya üstünü,sabaha kaşınma..

3 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Ulen bana bunu bi kız yazsa dört ay kapısında yatarım :lol

silentvocal dedi ki...

Zaten senden kurtulamıycaklarını bildikleri için sana yazmıyorlar bayım :)

Adsız dedi ki...

Bence erdemli olan sensin baksana teşekkür edip duruyorsun hayırdır ne yaptı bu kadar ismi belirsiz şahıs? her kimse oldukça şanslıymış bulmuş böyle yazar hatunu adına kitap bilem bastırtır huuuöööeeefff elalemdeki şansa bak