Ütopyam.

Bu değilde bir başkası olabilirdim belki.
O zaman daha çok sevilebilir daha az şikayet duyulabilirdim.
O mesela,onun bedeninde olsaydım eminim daha çok severdi annem beni.
Sürekli sorun çıkartan biri olmaz; çıkarttıklarımda hoş karşılanabilirdi.
Her tartışmada bunlar yüzüme vurulmayabilirdi.
Ne konu olursa olsun bir yerden vuruyor bu beni,bir şekilde ummadığım bir anda.
Anneannemlere de gitmek istemiyorum.
Kıyaslanmaktan bıktım.
Konuşmaları şimdiden tahmin eder gibiyim.
O çok güzel bense köşe başı çin lokantasında ki garson misali.
O daha zarif bense daha fevri,daha patavatsız,daha üzücü, ben umutsuz bir vaka.
Dedem zaten sevmiyor beni.
Küçük yaşta şuursuzca yapılan hatalar hayatımıza,karakterimize mal oluyor .
Yazık bana.
Yerimde olsam bir daha konuşmaz,içime kapanır sessizce sırayı beklerdim.
Böyle olmasaydım..
Belki o zaman Vast'd yanımda olabilirdi; bu kadar yerin dibine girmek zorunda kalmaz kendimden soğumazdım.
Çok sık anmam ben bu kelimeyi ama tamda şuanda ihtiyacım olan tek kelime bu.
Lanet olsun..
Birinin çıkıp ''seni anyalabiliyor ve seni olduğun gibi sevebilirim'' demesini istiyorum.
Zor be.
Beau var mesela.
An gelip duymaktan sıkıldıklarımı bana duyuracağından eminim..
Kim yapmadı ki bunu. Hangisi daha çok gülümseyebildi yüzüme.
Kendimi 35inde dul kalmış pavyonda şarkı söyleyen 14 yaşında ki bir kız gibi hissediyorum.
21inde dört çocuğu olmuş;kocası çocuklarını alıp uzaklaşmış, terk edilmiş gibi..
Hiç bir yere gitmek,hiç bir dostla yüzyüze gelmek istemiyorum.
Kendi çapımda müzik yapıp,yine kendim dinlemek istiyorum..
Belki yeniden fotoğraf çekebilirim.
Belki arada yeniden gülümseyebilirim.
Ne berbat bir yaz ama..

Çok yalnızım baba.
Bana kedi alsana..

1 yorum:

Kurabiye tayfası dedi ki...

Bence sen bu halinle çok tatlısın :)
Güzel ve akıllısın.
Düşünceli ve duygulusun. Önemli olan bunlar değil mi cadı?
Yüksek topuklu,bencil bir platform kadını olmaktansa düşünceli bir balıkçı olmak her zaman daha avantajli değil mi?
İnsanlar doyumsuzdur. Unutma miniğim.
Ne yaparsan yap nerde olursan ol her zaman daha iyisini beklerler senden.
Belki bu seni daha çok sevdiklerinden belki de daha çok beklenti içinde olmalarından yada bencilliklerinden ileri gelir.
Anneannenler konusunda miniğim kıyaslandığın kim bilmiyprum ama belkide seni gerçekten tanımıyorlardır.
Belki seni bir kez olsun dinlememişlerdir.
Üzülme sen.
Ne zaman ağlamak üzere olsan ağla,saklama.
Doya doya bağıra çağıra ağla. Boşalt tüm sinirini hıncını lanetini.
Ama sonra gülümse.
İnsanlara bak ve gülümse. İçtenliğini zaten hissedeceklerdir.
ben seni ilk gördüğümde değil tanımaya başladıkça svedim mesela:)
Bana gülümsedikçe sevdim seni.
Sölzerini sakınmadığında doğruyu savunduğunda bildiklerinin,söyled,klerinin arkasında olduğunu gördükten sonra .
Senin gibi düşünen insanlar nadirdir meleğim.
Sen çok zeki bir kızsın.
Ne olursa olsun sonunda yapabileceğinden eminim.
Yoksa gel tükür yüzüme :D
Hem kaç kişi var ki şu dünyada oturup karıncaları tek tek akan sudan kurtarmaya çalışan söyle bana :)
Ama ben bunu senin yaptığına bizzat şahit oldum :))
değerini bil.
Üzme kendini .
Kırıldığın her noktayı sar ve iyileştir.
Bir zaman sonra kırığın üstüne kırık işlemez olur .
Cadı.
Asma o tatlı suratını.
Kırcam artık bacaklaırnı!