Eski bir dost'a.

ben belki senden daha az yaşadım.
Belki daha az olaya karıştım,belki daha az midye yedim. daha az uyudum...
En az senin kadar kötü bir dinleyiciyim.
Ve bugün Beau'ya hak verdim ilk kez senin adına.
Tüm kalbim adına..
Sen benim kadar kötü olamazsın incitme konusunda farkındayım.
Belki de daha az merhametlisindir son konuşmalarda.
Belki daha farklı bakıyorsun dünyaya..
Ne kadar saklasanda biliyorum seni.
O kadarda saklayamazsın kendini bulutlara..
Çocuksu bir yanın var,baktığında.
İçinde inatla büyümeyen bir çocuk,ne yapsanda yaşamak zorunda olduğun bir hayat var.

İyi ol.
Sen yine seni sev..
İnsanlar geçsin hayatından kimisi acıtsın,kimisi sevsin sevdirsin kendini.
Ve değer ver onlara..
En azından bir kedi yavrusu kadar sana muhtaç olanlara.
Ve çok yaşlandığında orada yaşa..
Ve unutma..

Bir insanı incitmenin en kolay yolu
'' son sözüm budur '' olur çoğu zaman.
Son sözler ne kadar istemesende son söz olarak kalır baktığın günler ardından..
Sen perdelerini kapat ve derin bir uykuya dal.
Kim bilir.
Belki uyandığında sevdiğin bu koca şehirden bir çoğumuz taşınmış başka hayatlara yerleşmiş oluruz.
ben yinede son söz söylemeyeceğim sana.
İncitmek kötü bir şey.
Bak en azından bunu senden daha iyi biliyorum.

İyi olman dileği ile.

Reamon - supergirl..

8 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Canım benim ne kadar içten yazmışsın bu son iki yazını ne güzel bir insansın sen yüzün kadar kalbinde güzel senin her halukarda insanlara iyi ol diyebilecek kadar merhametisin unutma bizlr varız yanında son söz diye bir şey olamaz bizim aramızda :)
Daha miniciksin sen melekler kadar güzelsin sana değer vermeyen ve hala snein dost diye nitelendirdiğin insalrı salla.
Çünkü sen tanıldıkça güzelleşiyorsun dilerim ki hayat sana en güzel insanlarını çıkarır karşına. İyi yüreklim benim kardeşim.
Supergirl olan sensin :)
yüznle yüreğinle sesinle bakışınla duruşunla konuşmanla olgunluğunda minicik ellerinle ve herşeye göğüs gerebilecek mantığınla supergirl sensin canım.
Kardeşim olsan bu kadar sevebilirdim seni :)
Üzme kendini.
hayat ne olursa olsun adildir.
Senin gibi insanları çıkarır karşına :)
yat zıbar şimdi aa yeter be kırcam bacaklarını

Adsız dedi ki...

supergirls dont cry and supergirls just fly ;)

velet dedi ki...

Acı verir son sözler..
Hem söyleyene hem söylenene..
Sayfalarca yazabilirim belki ya da bi kaç cümleye toplarım içimdekileri..
Hiç bir şey beceremezsemde susar sktir olur giderim herhalde..
iyi ol.
mutlu ol.
"Eski bir dost.

silentvocal dedi ki...

Superboys don't cry. değilmi.?
Anlatamadım ya anlayamadın ya üzüldüğüm nokta bu oldu.
Ne demeliyim.

Ulan beşiktaş kadar değerimiz yok der espiriye vurur eyw. derim.

castiel dedi ki...

şarkı güzeldi tşk... son söz hatrına;)

Kurabiye Tayfası dedi ki...

oo....
Cadı sen varken ne beşiktaşı.
Senin yanında beşiktaştan söz etmek saflık olur heralde cıvıl cıvıl sarı varken ne siyah beyazı :D

silentvocal dedi ki...

ahaha.. :)))
Sarııı - Kırmızııı
geç len bu futbol ayaklarını :D
Kılım takım muhabbetlerine ....

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Seninn garezin beşiktaşamı takımlaramı ?

fıstık gel beşiktaş maçına götürym seni senden iyi taraftar olur :D