di ..




Çıplak ayakla asfaltta yürüsem..
Ayıplarlarmı beni ?

11 yorum:

Arolium dedi ki...

istekle diken üzerine atılan adım bile acıtmaz. ayakların çekiyorsa asfaltı esirgememelisin yollardan onları..
ayıplanacak tek şey var o da bu hayat, sen at adımlarını..

silentvocal dedi ki...

sağol..
Yürümek için uzun bir yol var fakat sanırım gücün önce beynimde olması gerek..

deli mine dedi ki...

hız yapmadikça hayır
bir de şerit degiştirirken bagır

Adsız dedi ki...

sinyal vermeyide unutma...

Adsız dedi ki...

tüm yollar senin zaten...

silentvocal dedi ki...

deli mine
çığlık çığlığayım şeritlerde abarttım galiba (=

İsimsiz :) tüm yollar senin zaten demişsin fakat kendime adam akıllı bir yol bulsam kafidir.. fazlasında gözüm yok :)

Adsız dedi ki...

Taşlara basmada sonra can acısına geri dönme :))))))

Adsız dedi ki...

sana sunulan yolları görmezden gelmiş olabilirsin halbuki kafanı kaldırsaydın tabelaları görebilirdin.

hani hep derler ya köprüden önce son çıkış... sen o çıkışı kaçırıpta aa ben görmedim o tabelayı diyip masumluk yapanlardansın..

istikamet neresiyse razı ol kaderine yol uzun bitmez.. tabelalara bakmayı da unutma sakın ha.. hala geri dönme şansın var...

mesela köprüyü kaçırdın tuhh üzülme hemen leventten zincirlikuyu yönüne bi dönüver sonra tekrardan köprüdesin... tek fark dönerken köprü parasını ödersin.. OGS ve ya KGS varsa iyi yine ucuza yırtarsın.. ama belki sen kredilerini tüketmiş olabilirsin.. tabi nakit parada geçer köprüde tek gişe olsada çalışır hep.. hee aman dikkat trafiğe yollar senin dedim ama taksiciler ve minibüsçüler de yolların onların olduğunu düşünürler hep...

silentvocal dedi ki...

Ethem !????

Adsız dedi ki...

ilk durağım malkara altımda bi araba ikinci durak edirne üçüncü durak lüleburgaz yaklaşık 2 saat geçti arabada gidiyor hani dördüncü durak istanbul kgsden yasak geçiş yaptım alarmlar çaldı 33 milyon küsür cezası vardı yanlış hatırlamıyorsam tabi beşinci durak gebze olacaktı cesaret istiyor böyle işler ama beşinci durak sakarya oldu ...
asfaltlar bize ağlar biz halimize güleriz onu bilir onu söyleriz kavuşursak biteriz biz...

D!mple Rock dedi ki...

ayıplayandan çok, destekleyen olur bnce.