Septik mırıldanış..



Bir konser çıkışı evin yolu..
Aklımda hiç bir şey yok.. Kaç kişi beni dinlemiş kaç kişi eşlik etmiş, ritm tutmuş bacağıyla şarkıma.. Umursanılası şeyler değil..

Rüzgar saçlarımdan içeriye okşar gibi süzülüyor omuzlarıma..
Ağzımda dağılan, yüzüme bulaşan browni.. Bir adam geçiyor yanımdan hızlıca, atar gibi kendini kaldırımlara üstlerine doğru yürüyor sert adımlarıyla.. Acelesi vardır belki de .. Kime ne..
Demir parmaklıklara parmaklarımı sürte,sürte geçiyorum yoldan,omuz silker gibi tüm inandıklarıma..
Kulağımda ki şarkı zihinimi feth eder gibi olsada onuda erteliyorum bir kenara..
Dokunduğum demirlerde bırakıyorum tüm düşüncelerimi..
Başlıksız rolleri..
Biter ümidiyle tırmandığım yokuşlar..
Evimin tam altındalar..



'' Geleceksin.. belki çok seveceksin? Zamanı gelince gideceksin ?
Bir keşkeye daha yer yok kalbimde.. Birlikte ölecekmiyiz ? ''

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Söz ver durma haydi söz ver narınarınarınarınanana :*)
Tebrikler güzel resim güzel yazı guzu :*)

Adsız dedi ki...

ingiliz bi hatun vardı Mary F. çok karizma bi hatundu yıllar sonra şu itirafı yaptı... evet gördüğünüz dünyamı döndüren bendim...

ilginç hatundu vesselam ona benziyorsun sende...

Arolium dedi ki...

güzel bi' soru..
istenmesi de ayrı bi' güzel ama gelenlerin gittiğini görmüş olman gerek. gelip sende ölüyor her gelen. senle ölmeyi bekleyen olmuyor, sen senle ölecek olanı bekliyorsun. bence bekleme sende gittiklerinde öl, öl ki ölünebilecek yeni yerler olsun..

silentvocal dedi ki...

Sadece şunu söylemek istiyorum..
SÖylemek istediğim sadece bir gerizeklaı var oda kendini biliyor..


Sevgili cem..
Benim konser diye söylediğim şey sınıfta çaldığım gitar değil yavrum..
Ki sadece bilesin diye söyledim bilesin ki böyle kendi çapında ( ki kendi çapında dersem baya büyük olur )
Yorumlar yapmayasın..
Son uyarımdır..
Ki zaten yakın zamanda bol zahmetli şekilde hesaplaşacağız..