Veda..


Sanki çok başka bir gece..
Bir gece başlamıştım yine bir gece bitiriyorum..
Parmaklarımda ışık buketleriyle yutup tüm boğazımdakileri gülümsüyorum sana,bana,ona inatla..
3.çoğul şahısları kullanıp mişli geçmiş zamanları ekliyorum yüklemlerine..
Elimde kahvem.. Can'ın dediği gibi yine aynı ben..
İçim simsiyah sanki öksürdükçe biriktirdiklerimi fark ediyorum artık ne kadar isteksizleştiğimi..
Aklımda bir sürü eski anı,bir sürü eski dost.. Yaz'ı düşünüyorum.. Ne güzeldi..
Hep hatırlanmak üzere yer edinmiş aklımda.. Oysa bu kışta bir çok şey kazandım kaybettiklerimin eşiğinde..
Avuçlarıma düşmüş notalar kapadıkça sımsıkı inler gibi şarkı söyleyişleri parmaklarımın kenarından taşıp,kaçışları.. ve ah yine o sessizlik..
Hiç bitmesin isterdim hiç bir şey.. Tıpkı herkes gibi bende pişmanım geçmişim için..
İyi birisi olmayı öyle,öyle çok istemek..
İçim bir buruk.. Sigara dumanından olmasın sakın ? Bilmem..
kalın bir kitaba başlayacağım,bitirdiğimde herşey eskisi gibi olacak..
Ailem benden memnun olacak.. Dostlarım yeniden ellerimin içinde.. Sevdiğim bir kaç adam kapının eşiğinde..
Başlamak gerek bitirmek için.. ben bu gece başlayacağım hiç olmayan kitabımın en güzel sayfasına..
Yazmadan geçen her gün için bir not düşeceğim takvimin yaprağına..
Işık demetlerimi biriktireceğim başka bir şehrin başka bir sabahı için..
Ve..

Svep sana veda edemedim özür dilerim.. Hayalimde ki yere gidiyorum ilk sabahla:) Uzun bir süre orada yaşayacağım.. Bilmeni istedim :)
Kısa metrajlı dolu,dizgin bir çılgınlıktı tüm yazdıklarım.. Daha büyümüş bir ben olarak döneceğim..
Herşeyin iyisiyle kalmanız dileği ile..

Silent...
-- Son olarak Playstim.. Ardından..
son bir anim var seninle..Gitsen bile kal benimle.Gerçekten istesem geri dönermisin?
gözlerimde dondun o soguk yüzünle..
son bir anim var seninle.. Bitsin zaman sen kal benimle.Gerçekten istesem geri dönermisin?Gözlerimde kaldin o güzel yüzünle
orda iyilerin yaninda herseyden uzakta oldugunu bilmek
yeterdi aslinda beni duyuyorsan gel gir rüyalarima.

son bir anin var benimle,sen uyurken elim elinle.

Yandinmi söndünmü ordaydim gördünmü?Kayan yildizlarla geri dönermisin?
Yandinmi söndünmü ordaydim gördünmü?Kayan yildizlardan tek dilegimsin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sahiden gittin demek ha...
Ne kadar acı!
Bir film yazmıştık seninle..
Senaryoyu bozdun ve gittin!
Bu kadar acımasız olmak zorundamıydınki sen..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

arkadaşlar uzatmayın gitmesi gerekiyordu ve gitti soru ve sorunlarınız için mesigu@gmail.com a mail atın...

buraya sitem, üzüntü dolu birşey yazmayın...

Ricadır!

Adsız dedi ki...

üzüldüm ..
Çok üzüldüm..
Yeniden yazmanı bekleyeceğiz..

Malkavian dedi ki...

Hayat Zor !:)
Yazılarda anlaşılmayacak gibi değil yani, sembolleri saymazsak:D
beklerim: http://rockmetalthrash.blogspot.com